Monday, September 26, 2011

.:: Citer Weekend saya ::.

Selamat Tengahari smua .. saya kekenyangan .. huhuhu .. baru lepas lunchhh .. citer pasal weekend lepas .. kami tinggal bertiga jer kat umah .. en suami outstation 2 hari ... utk menghilangkan kebosanan anak2 .. so sya bawakla anak2 pi jalan2 .. hehehe .. skrg saya cuba memberanikan diri bawak 2 org budak tu jalan2 tanpa ditemani en suami .. itupun klu en suami bagi la .. sebelum kuar kene minta izin dulu ..hehehe


Pagi2 sudah kuar .. tujuan utama mahu tunaikan janji kat abg tuah .. budak ini cbuk sgt nak buku belajar , pensel,pemadam laaa .. mcm2 la dier dhh listkan kat saya .. hehehe .. klu x ditunaikan selagi tue la mulut2 dier pot poet pot pet .. x henti bercakap .. hahaha


Kiatorg gi shopping kat area dekat2 umah jer .. Giant Batu Caves .. hehehe .. itujerla yg berani bwk bebudak nie .. mula2 tue takut gak .. first time nak bwk dua org budak nie bershopink .. taku mengamuk .. melalak .. hadoooii .. macam2 pikir ... boleh ker saya kontrol sorg2 nanti ..


Biler dhh sampai tue .. sebelum turun siap pesan kat abg n adek .. "jgn nages2 .. jerit2 .. tauuuu .. ikut cakap mummy ... klu nanges jer .. mummy balikk umah .. x yah beli apa2 "... hahaha .. budak 2 org tue dgr jer la .. sambil cakap "Okey!!!" hahahaa .. sgt comeyyy :)


Biler sampai jer terus menuju ker tempat yg nak dituju .. x dernyer nak window2 shopping dulu ... klu bawak budak2 nie bukan leh lama2 sgt .. alamatnyer ..ader kang yg buat hal .. lihat kat gmabar tue .. abg tuah x habes2 cakap ..cbuk nak pilih pensel warne .. la itu la inila .. .. saya ikut kan jer .. drp dier terjerit2 .. mahu satu Giant tue dgr ... hahaha


heheeh .. tgok tue ..adek okeyy jer ... cool jer .. abg dier mak aihhhh .. tp naseb baik masih boleh dikontrol lagik .. ehehe .. lepas jer beli smua brg .. terus kuar ... nak ajk budak2 nie pi makan pulak .. :)


Saya ajak budak2 nie makan kat KFC jerk .. mula2 ingat beli n makan kat umah jer .. tp biler tgok mood diorg masih okey lagik .. saya makan kat ctue jer la .. diorg suka sgt makan kat kfc nie sbb ade mainan .. hehehe .. tgok kat gambar tue .. muka maseh ceria .. siap saya mms gambar nie kat daddy dier ihikihikihik


Time balik tue .. dalam kereta .. abg tuah siap cakap .. "mummy seronok la tuah hari nie " .. suka saya dgr dier cakap cam tue ...



Hari Ahad pulak ... bawak anak2 pi Open House umah kawan opis .. x sempat nak snap gambar apa2 .. huhuhu .. sgt happy sbb anak2 saya sgt baik .. x der nak mengamuk2 sgt .. hehehe .. Alhamdullilah ..



daaaaa .. :)

No comments: