Wednesday, June 27, 2012

.:: Pizza Hut ::.


Saya tension hari nie .. dr pagi sampai petang x menang tangan duk opis nie .. mahu menjerit raser ... mcm2 hal okey ... sakit kepala ..

Nak rehat jap ... meh nak citer weekend lepas .. gi makan pizza .. waaahhh sedappp .. rasenyer dh lama saya x makan pizza ..


Nie jer la pizza yg sempat di snap .. hehehe .. kitaorg ader order satu lg pizza .. x sempat di snap hihih

                                         
nie en suami punyer .. mahu rase chiken chop pizza baru .. rasenyer x sesedap mana pown ..

Chicken wing utk anak2 kuuuu

                                        
Air kegemaran saya sudah tentu .Ice blended .. selalunyer saya amik capuchino .. tp hari tu sy order Mocha Frappe

Adek Madina dgn rambut kerintinyer ,en suami & adek ipar .. :)

Abg Tuah ngan ayahchiknyer  adek saya .. dtg umah ..cuti exam .. dier belajar kat USIM

Owhhh mummy .. muka dahh bolat .. hahaa ..  saya x makeup hehehe .. mata sembab jer .. aduyaiii ..
adek madina dgn rambutnyer yg serabai .. susah betul mahu ikat rambut

Abg Tuah elman .. dgn ayahngah ... Hari tue ayahngah la yg belanja kitaorg smua makan ...Mekaciih ayahngah ... !!!

okeyyy 


daaaa !!!!

4 comments:

ietams said...

makan orang belanja ni yang buat makin bertambah sedap

Anonymous said...

syok ye makan2 gader2 cm tu!

Mummyaza said...

ietams : betul tu .. heheh .. berselera betul sy makan heheh

Mummyaza said...

kesuma: sesekali mmg seronok makan ramai2... :)