Monday, July 23, 2018

.:: Kambali lagi hehehe ::.



Assalamualaikum

Ehhh lama  betul saya x menjenguk ke belog saya nie ... Last update January lepas ... bersawang benar dh huhuhu ... mood menulis nie kengkadang ada , kengkadang ke laut ...

En suami slalu tanya .. dh x nampak sy menulis lagi ... dulu komain tetiap hari ada entry baru hahaha

Mcm2 benarnya nak bercerita .... tp nanti la saya buat post satu2 hehehe ... itu pon mengambil masa jugak ... kat opis banyak kejer , kat rumah lagi banyak la kerjanya hahaha
dah tu bile masa lagi saya nak menghapdet ...


Gambar terkini mummy ... harusla nak tunjuk gambar2 yg berdagu runcing kikiki ... padahal hakikatnye dah berdouble2 dagu tue ... begambar dgn anak bijak mummy yg suka sangat posing ...abid elman ...



Anak2 saya yang semakin membesar ... diam x diam abg dh 11 tahun kakak plk 9 tahun abid tahun nie 5 tahun dah ... sekejap ja masa berlalu ... :)

Bila dh besar .. macam2 ragamla kiter hendak layan... kadang2 boleh menguji kesabaran jugak .... slalu la mummy bertuklar menjadi hulk kat rumah tue ... tp respect jugakla kat en suami yg sangat penyabar melayan karenah anak2 ... :)


sayang sangat kat org nie hehehe ... okyla sambung citer nanti yer ... kiter nak pilih2 gambar lagi ....

Tenkiu sudi baca entry ini :)


Mummyaza
230718


No comments: