Wednesday, April 25, 2012

.:: Tiramisu Biscotti ::.


Selamat petang smua .. hari ni hari  Rabu .. sekarang saya di opis .. sudah x larat mahu buat kejer .. dr pagi sampai ptg ader jer .. hurmmm .. entah apa2 entah kan .. poning kepala den ha .. hehehe

Ok .. sekarang mahu bercerita .. 2 3 hari nie post masak memasak ajer .. ini bukan blog masakan yer .. sekadar hobi yg ingin dikongsi bersama kengkawan blog ..

Meh cnie nak citer.. last week sy buat tiramisu ... waaaahh .. sgt heppy .. sbb  tiramisu sy menjadik ... ala2 hotel gitu .. huwaaa .. masuk bakul angkat sendiri .. hihihi


Waaaahh .. lihat .. banyak betul saya buat .. tp habes jugak ... hari tu saya buat gune kek span .. tp kali nie saya buat gune biskut tiramisu ... super sedappp wehhh


Biaserlah .. klu cuba2 resepi nie saya amek dr blog ANA .. 


Makan sejuk2 lagi sedap .. korang pon boleh try .. resepi ana .. klik SINI .. 


Selamat mencuba !!!!



daaaaaa ...!!!!


4 comments:

zh-ena said...

salam kenal :D

Ana Suzana said...

cedapnyeeeeeeeeeeeeeeee

Mummyaza said...

zh-ena ... salam kenal jugak :)

Mummyaza said...

ana : mekasih kongsi resepi hehe