Sunday, February 24, 2013

.:: Alhamdulillah ::.


Assalamualaikum .. buat kwn2 bloggers .. Huuuh susah betul nak curi masa skrg nie .. Kul 12pm baru berpeluang bukak laptop .. mahu menghapdet belog ... 

Utk pengetahuan kengkawan semua ... saya telah selamat bersalin 9hb February lepas .. Alhamdulillah .. dipermudahkan Allah swt.. syukur sgt2 .. 


Yeahh ... inila permata hati baru saya ... ABID ELMAN BIN MOHAMMAD AZHAN ... baby boy saya dilahirkan pada 9 February 2013 jam 3.40 ptg .. berat 2.9 kg


Alhamdulillah .. hari nie dh genap 2 minggu saya berpantang ... huuuuhhh ... paling x suka masa berpantang .. lambatnyer nak cecah 42 hari ... aduuuhh .. sekarang saya berpantang sendiri dirumah ... cuma seminggu pertama hari tue berpantang di rumah mertua utk berurut ... weeee... :)


okeyyyla .. nani saya bercerita pengalaman bersalin pulak yer ... :)

daaaaa!!!

2 comments:

adda syuhada said...

alahaiii comeynya baby...teringin plk nk menambanh sorg lgi..kihkih..tahniah...

Mummyaza said...

mekaciih aunty adda :)