Friday, June 21, 2013

.:: Salam Jumaat ::.



Salam Jumaat ... semingguu berlalu begitu pantas ... sangat ... ^_^

Untuk pemgetahuan semua ... mood mahu bekerja mmg dh merudum sangat ... Siapa boleh tolong saya ... nak bg rase seronok bekerja !!! HAHAHA

Hari nie hip hip horayyy!! kat opisss .... saya sangat suka keadaan opis begini hari2 ... Tenang saja ... memberi kesempatan saya utk mencoret sesuatu di belog nie ... Tiada org mahu mengganggu ... SUKA!!

Sekarang nie mmg banyak sangat berfikir ... HAHAHA .. mcm gempak sangat ajer kan???
ditambah pulak kerja opis yg menimbun2 ...serabut tau!!!


Saya mahu berhenti BEKERJA!!!

Owhhhh .. bolehkah saya menjadi SURIRUMAH sepenuh masa .... Dalam kepala lately nie ... asyik dok pkir ttg nie ajer ... ^_^




Anak2 syurga saya ... " Suka mummy x kerja .. boleh anta n amik biler sekolah" "Mummy boleh masak sedap2 selalu ... " hihihihi



Dua beradik ini ... mulut dah begitu petah berkata2 .. pagi2 bangun ... hari ni report card day!!!
Dua2 muka ceria ... sebab x sekola hari nie ... ^_^

Nnati sya share kan result abg Tuah yer ... Next entry la ...


Okeyy!!

daaaa!!!

No comments: