Thursday, October 17, 2013

.:: Citer hari raya qurban saya ::.

Assalaresmualaikum
Alhamdulillah .. hari ini berjalan lancar...
Tapi ... ader yg perlu dipertimbangkan tabalik..
saya perlu berfikir lagi ..
huuhhuuuuuuuuuh... 

Hehehe ... abaikan celotehan saya diatas .. 
Saya kene buat entry khas... utk bercerita panjang ...
waaahh.. mcm gempak jer kan ...
ala2 artis nak buat press conference ...
Muahahahaa

Berbalik pasal cuti raya korban tempoh hari ...
sambutan biase2 ajer ... Saya balik Batu Pahat ...


Inilah lembu2 yg dikorban...
dlm gambar ader 7 ekor .. sebenarnyer ader 8 ekor smuanyer....
Banyak bukan???
Semuannyer diuruskan oleh pakcik saya ..


Antara gambar2 yg sempat diambil..
en suami yg snap gambar ni okey..
saya pulak sibuk menjaga abid...

Suka biler kenduri kat johor nie ...
Smuanyer nampak proper ... bersih ajer... suka!!!
Org kampung pon rajin2 ... sekejap jer siap ..
pukul1 smua dh clear.. siap konopi2 dh siap di buka balik ...
pantas betul diorg buat kerja ..


Lihat yg berkopiah tuuu ... rajin betul diorg buat kerja ..
heheh .. en suami saya la tue ...
buat2 rajin or .. mmg betul2 rajin ...
hihihihi ... ampun!!!
tp lepas tgahari terus tersadai kepenatan...
tdur x hengat dunia..
heheh

okeyla... tu jer citer hari raya qurban saya...
gamabr saya n anak2 mmg x der
anak2 dh bekeliaran.. main kejar2..
tawaf satu kg...huhuhu

okeyla.. sudah mahu pulang ..

daaa...!!!
   

No comments: