Thursday, November 12, 2015

.:: Projek Bread Butter Pudding ::.



Assalamualaikum ...

Last week minggu bz saya ....
Alhamdulillah banyak order .....

So weekend saya hanya di dapur ... huhuhu



Weekend lepas banyajk order breadpudding ...
nak dekat 20 pack termasuk semlam...
Mood happy sangat ....


Alkisah ... 2 minggu lepas saya attend trainning account ....
Bawak sikit bread pudding utk kwn2 kat sana ...
diorg rindu sgt nak rasa breadpudding saya huhuh
jadi buatkan la ... tp x banyak pon ...
sorang rase siket ... siap hidang utk peserta trainning yg lain ...
Mood happynyer semua kata sedapp ...
huhuh apa lagi ... berbunga2 la hati ...

Tup2 ... Last week dapat order dr diorg ...
12pack terus order ... X cukup katanya hari tu ....
Mekasih semua ... :p


Bread pudding makan bersama sos kastard :)


Stiker cantik ni design dr SUESTUDIO


Bila makan .. kununnya nak buat ala2 masterchef ...hehehe
makan bersama eskrim cokelat ... nyummmsss... sedap betulll!!!



berebut2 ngan anak2 makan ... 


Okey .... sapa terliur leh try resepi ... Klik SINI ...atau sapa2 yg agak2 nak try #mummyazahomebaked #breadbutterpudding ... meh la order ngan saya 
COD area Selayang Gombak Batu Caves sahaja ...
utk lain2 tempat dikenakan kos penghantaran ... boleh whataps utk details ..

BREAD BUTTER PUDDING+ SOS KASTARD
Size : 200mm x110mm
Harga :RM10/pack



Thanks for reading this entry :)

Ikhlas,
Mummyaza

No comments: