Sunday, April 17, 2011

.:: Hari Ahad hari bersama keluarga ::.

Hai korang ..tgh2 malam nie baru ler boleh menhapdet blog saya yg sudah seminggu sunyi sepi .. weeeeee .. skrg nie .. hari ahad jer la hari sepenuhnyer saya bersama family .. memandangkan sabtu kejer walaupon half day .. sgt menciii .. tp sabaaaaaarrr .. insyallah lepas nie rotate ler kejer hari sabtu nie .. saya menunggu masa ituuu :)


Minggu lepas saya x sempat nak hapdet blog .. disebabkan kejer yg menimbun di opis .. membuatkan saya x der ruang utk bukak internet .. curik masa menghapdet blog .. hurmmm tp.. alhamdulillah smua kejer sudah siap sepenuhnyer .. selepas melalui minggu yg terlalu stress .. saya sgt lega .. insyallah lepas nie semua berjalan seperti biaser hendaknyer .. :)


Minggu lepas .. bawak anak2 pi taman mainan jer la .. hihihi .. x thu nak pi mana .. nak ajak g shopping mmg x leh la .. bawak budak berdua nie .. so pegi jer la tempat diorg boleh main2 .. biar diorg happy .. :)

Kami pi taman layang2 kepong nie .. x jauh pon dr rumah ..:)

abg tuah sedang menikmati eskrim .. :) adek po nak jugaaaaakk .. :)
mainan yg paling abg tuah suka .. pandai dier main .. abg tuah ckp .. "mummy tuah mcm spiderman .. huyoooo!!!" ... hahaha ..


Adek pulak .. x thu nak main apa .. ekekek :)


Huuhuhuhu .. itu citer kami minggu lepas .. minggu nie pulak kami x g mana2 pon .. duk rumahh jer .. Tapi besla jugak .. rehat2kan diri kat umah .. sambil buat2 kejer rumah yg x habes2 tue .. hihihi .. Minggu nie pulak mood en suami bagus .. huhuhu .. membantu sy mehabiskan kejer2 rumah .. cik uteh & cik oyen en suami basuhh .. rajin benorrr ..

timer kacih daddy :)


Lihatla .. Cik Uteh saya berseri2 .. pabila dicuci :)


waaaaaahh nak bujangku rajin benorrr mencuci kereta mummy yerk .. hehhe .. sebenarnyer nak main air jer tue .. :)


Ok la x thu nak citer apa dahh .. ilang idea tetibe .. jom masuk dapor pulak .. semalam lepas balik opis saya masak mee sop utk family saya .. kebetulan adek saya yg study kat USIM tue ader kat rumah .. seronokla makan ramai2 .. :)


Mee Sup Mummyaza .. hhuhuhu :)


Kalau makan mee sup x der bergedil x sodap kan ..?? .. hehehe nie dier bergedil made by mummyaza .. en suami sukaaa!!!


mee hoon sempoiiii .. by mummyaza .. breakfast kami pagi td .. weee :)


okeyla .. kengkawan smua .. sy dhh ngantook .. klu ader kelapangan sya hapdet blog yerr .. selamat malam smua ::)


daaaaaaaaa !!!