Friday, April 8, 2011

.:: Shopping Online ::.

Hai korang .. apa khabar?? hurmmm .. Hari nie hari Jumaat dahh .. rase cepat sgt masa berlalu .. huuuhh ..


Pejam celik-pejam celik .. dhh seminggu .. minggu nie mmg minggu cbuk saya .. setelah lama stress ngan kejer opis .. sampai migrain ... huwaaa .. sy x pernah kene migrain sebelum nie .. tp minggu nie mmg sgt2 stress .. huhuuhu :)


Ok la utk hilangkan stress .. caranyer shopping jer la yer .. hehehe saya suka!! .. memandangkan anak2 sya sudah semakin membesar bagai johan .. hehehe .. baju lama2 dh banyak yg x muat .. especially adek la .. cepat benorrr membesar .. rindu pulak kat dier .. adek semakin cerdik .. mulut pon dhh petah2 .. haiihh menunggu mase mau pulang rumah .. melayan karenahnyer .. hihikihhkik


hari tue saya ader shopping baju2 tidur anak2 saya .. alaaa skrg banyak kat blog jual2 baju pyjamas tuee .. saya nie klu nak membeli thru online mmg pikir 2 3 kali yer .. dah lama gilerrr saya minat kat baju2 nie .. chumel sgt2 bila budak2 pakai .. first time dulu ader beli sorang sepasang utk adek n abg .. tp range harge dier mahal n kualiti kain x elok .. sgt x puas hati .. so survey punyer survey saya dpt satu kenalan melalui facebok .. yg dier jual baju nie ngan harga borong .. apa lagi sgtt teruja .. kebetulan dier ader bukak kedai berdekatan ngan umah saya .. hehehe .. so saya pergi ke kedai beliau la .. dapat la harga murahh .. saya borong 6 pasang terusss .. berbeza sgt2 .. kain dier berkualiti sket dr sebelum nie .. :)

Sebelum nie saya beli dgn harga RM27 sepasang skrg hanya RM 18 sepasang .. kire murah la kan .. klu beli dgn kuantiti lagi banyak .. lagi murah harganyer ... next time saya akan borong lagi huhuhuh


ok .. lepas sampai umah terus suh anak2 saya pakai .. dierorag seronok sgt2 .. lagi2 adek .. siap cakap .. antik(chantek)!!!!

hehee nampak x rambut adek .. toncet tue .. siket benor rambutnyer .. hehee inilah aktiviti anak2 kat umah .. main sama2 .. klu time mood baikla yer .. klu x .. ader jer suara adek dier melalak .. heheehe

Owh yer lupa nak tinggalkan link kan ... ok klu nak shopping baju2 pyjamas nie le la ker facebook MamaPayish .. Happy shopping yer kengkawan :)



daaaa ...!!!!

No comments: