Sunday, December 12, 2010

.:: selamat tghari ::.

hai korang .. curik maser update kejapp .. huhuhu .. saya baru lepas mengoperasi umah yg mcm tongkang pecah niiih .. hehhe penat sudaaahh .. penat wooo ..membersuhkan umah .. 3 tingkat tue .. mau x patah pinggang .. cian sayer .. sapa nak tolong jadi bibik sayer kejap kekekek .. :)


Disebabkan saya cbuk mengemasa umah segala bagai .. saya x sempat atau dengan kate lain MALAS .. nak buat sarapan ari niee .. en suami kuar pagi td pon hanya sarapan roti ajerk .. sian daddy .. hehehe ..tp naseb baik daddy sporting .. i lebiu la .. huuh

nie jer sarapan saya hari nie ..roti sapu ngan kaya / peanut coklat .. sarapan yg mudah .. jimatkan mase ... hehe

Setelah penat membantu mummy menghuru-harakan rumah .. kedua2 anak saya sudah pengsan .. penat agaknyer .. bukan menolong mengemas .. makin melambatkan kejer mummy dier adalah ..mummy dier pulak potpetpotpet membebel .. huhuhuh

alorr abg .. tertidur dhh dier .. cian td kene marah ngan mummy yer .. :)

Adek pulak .. lepas dpt susu sebotol .. pengsan sudahhh hahahah
okey.. sy nak pi masak ..sy x masak lagi woooo ..bye bye...
daaaaa...!!!!

No comments: