Wednesday, October 12, 2011

.:: Bila saya rase sediih .. huwaaaaaaaa ::.

Selalunyer citer psal anak2 .. masak2 .. hurmmm .. hari nie .... ??? .. sy rase sgt down!down! ... mmg x der moood dr pagi ..... cakap pon tidak kat opis nie ..... duk sendiri kat meja .. sambil menyibukkan diriii .. :(


x thu lerrr .. nakciter kat sapa .. hari nie mmg saya xder moood langsung .. huwaaaaa .. sampai member opis tegur .. knp ari nie ...????


biler raser canggini .. mcm nak balik umah .. duk sorang2 .. tdoooooooooo ...


ader jugak rase mcm nak nagessssssss puas2 .. huwaaa .. pasti lega :)


Saya x der kwn utk bercerita .. sapa mahu dgr .. luahan hati saya ... angkat tangan!!! hehehe .. smua kwn2 baik saya .. jauuuh dr saya .. akak Notyyyyyyyyyy .. Makcik Aida Suliza .... rindu zaman dulu2 .. kiter kongsi cerita sama2 .. huwaaaaa :(


X per la walaupon kamu jauh .. sy ttp ader teman yg boleh buat rase sedih saya hilang balik nanti .. biler tgok si comel madina tersenyum .. hati rase senang .. :)


dan ....... biler dgr si hero berceloteh .... boleh buat saya ketawa .. riang .. hahahha




So, saya kene sentiasa senyummmmm ... :)

Moga hilang segala duka ..




daaaaaaaaa ...!!!


1 comment:

ameris said...

saya pun penah rasa camni...
kekadang xtau nk luah kat sapa..