Thursday, May 24, 2012

.::Cutiii .. Cuti ::.



yEAy ...!!! esok saya cuti .. huhuhu ..  sebut jer CUTI mmg sonokkk ..!!!  x payah nak duk kat opis nie ... bushan lorrrrr .. :(

TAPI ... walopon cuti .. bukan bermakna saya berehat dirumah ..sambil bergolek2 depan tv .. hati senang .. hehhe ..  hambooiii .. rasenyer dah lama sangat saya x berpeluang begitu ... zaman remaja dulu mmg ler .. hehehe ..  tapi sekaran  NO .. NO ..NO .. banyak kejer yg menunggu kat rumah nie .. haisshhh .. Kalau korang dah kawen .. dah ada ank .. pasti korang alami yg sama jugak ..:)

Bermula dari minggu nie .. adalh minggu sibuk saya .. sibukla sangat kan .. Almaklumlahh .. cuti sekolah  ...  Sudah pasti saya akan penatt setiap minggu .. 

-26 MAY 2012 -
 Kawen adek ipar (AWIE)


2&3 JUNE 2012

                                
-Kawen sahabat karib Huda!! 

9&10 JUNE 2012 -
Kawen adek ipar- Ajan

15 &16 JUNE 2012-
Kawen adek ipar Ajan (kenduri sebelah lelaki)


Okeyyyy semua ...  mahu sambung buat kerja .. :)

p/s : Sorry kepada tuan empunyer gambar .. saya copy paste di sini hehehe

daaaa ..!!!

No comments: