Friday, April 26, 2013

.:: Abid Oh Abid ::.



Assalam ... Jumaat buat warga blogger ... Hurmm rase cepat jer seminggu berlalu ... Minggu nie saya agak sibukkk di opis .. Setelah 2 bulan lama bercuti .. Saya ada tugas2 baru di opis ... sgt susah sebenarnya .. tp saya sahut cabaran ... niat mahu belajar benda baru ... Moga Allah permudahkan urusan kerja saya .. Insya Allah .. ..

Bukan di opis sajer saya sibukkk .. Dirumah juga ..  Sejak ada baby kecik nie .. saya kene ubah waktu saya .. huuhhh ... banyak benda yg agak kelam kabut ... Rase kesian kat anak2 saya ... 

Baby Abid biler balik rumah .. sgt memerlukan perhatian ...  x mahu dgn org lain ... walopon en suami ... Okey ... Bby Abid mmg rapat ngan sayer jerk ... Balik jer kejer ... terus mandi2kan dier biar dier selesa ... Abid suka sgt biler kita urut2 badan dier, berborak2 ngan dier ... sgt ramah okeyyyy ...

Klu korang nak tahu ... setiap malam rutin agak sama .. lepas mandikan .. wangi2 .. susukan dier ... pastu kene tidurkan dier .. baru mummy boleh buat kejer okeyyyy ... sgt manja ngan mummy .. 


Biler mummy ader depan mata ... okey jer reaksi dier ... sgt tenangggg .. heheh


biler x nampak kelibat mummy .. mula merengekkk ...


SO .. terpaksala mummy menyumbangkan lagu .. utk dier mudah tidoorr hahaha .. 


Mmg balik kejer sekarang saya x sempat nak masak mcm dulu ... kiter beli jer laaaa ... tp klu selalu makan luar .. boring jugakkkk ... mummy try jugak masak yg sesimple boleh .. yg mengurangkan masa di daporrr ...   

Klu nasik goreng cam nie ... sempat la mummy masak ... hehehe ... hidang bagai ..ala2 masterchef gituu .. buat tambah selera en suami n anak2 .. walopon hanya nasik goreng sempoi jerrr ..

Okey yerrr .. sambung buat kejerrrr ... Akhir sekali .. buat renugan bersama ... ^_^



daaa ... !!!!

No comments: