Tuesday, April 16, 2013

.:: Melayan perut yg lapar ::.



Pagi tadi hanya sempat beralas perut dgn sekeping roti ... ni angkara jalan Bukit Damansara yg tetibe jam pagi nie .. membuatkan saya sampai lewat ke opiss .. Biler sampai lewat ... makanyer .. x sempatla nak berbreakfast .. huahua .. padan muka!! naseb baik bos x masuk hari nie .. hihihi

Tgahri pulak .. megisi perut dgn nasik lauk kari daging hasil air tangan sendiri  .. hikhik .. gagah tau masak pagi2 kari daging .. Sory x der gambar kari daging pagi td ..

Ptg2 mcm nie perut sudah start berkeroncong .. So marilah kiter mencuci mata .. dgn gambar makanan yg enak2 ..sudah selamat saya makan .. last weekend ..hihihi



Nasik ayam hainan Taman Melawati mmg terbaik .. harga murah .. rasa sedap .. puas hati .. 


saja buat size besar gambar .. buat terliurr semua kan??? ABC  dier pon sedap ..


Malam2 .. biler tgok anak2 agak bosan dirumah .. marilah kiter kuar jalan2 sambil makan2 .. yer .. first time try Retoren RNZ Wangsa Maju ... Okeyyy laaa


Biler perut sudah kenyang baru mummy boleh senyuumm .. hehehe

Okey saya mahu pulang .. nak masak .. kemas rumah .. basuh baju .. jaga anak .. kerja yg sudah menanti dirumah .. sapa lagi yg mahu buat .. klu bukan mummy yg gagah perkasa nie .. tahu x ??

p/s :kepada en suami .. klu kamu mahu meringankan kerja saya hari nie .. apa kata kamu belanja saya makan diluar ... hihihi .. maka x perlulah saya bersingsing lengan turun ke dapur ..masak .. hahahaha ..

daaa ..!!!




No comments: