Thursday, April 9, 2015

.:: Sambutan Birthday ::.





Assalamualaikum ...

Hurrrmm ... minggu nie ... mood kelaut ... mcm2 problem datang ... 
msalah personalnya, masalah di office yg tengah kalut2 pasal GST ,
dgn software akaun office yg dh x betul ... semua gara2 GST ... 
Skrg kerja banyak pending  ...

Sekarang saya STRESS ...cepatla minggu nie berlalu ...
saya amat memerlukan cuti weekend ... huwaaa .. nak nages!!!

Meh la citer pasal weekend lepas ....
Actually, Ibu nersery anak2 saya nie organize satu jamuan besday ,
utk anak2 jagaan nersery yg sambut besday dr Jan hingga April ...

So hanya Abid jer la yg celebrate ... besday Abid bulan dua lepas ...
Celebrate ramai2 aderla dlam 13 org ... siap sorg kene bwk kek kecik ...
saja bg anak2 happy, sambil nyanyi lagu besday, sambil potong kek ...


Nah amik ... banyak betul kek ... last2 x der org pon yg jamah kek2 nie ...
semua duk sibuk makan laksa n mee sup ibu nersery yg semangyer super duper sedap ...
kek nie bawak balik ... makan sendiri kat rumah hehehe



Sebab abid  x reti duk diam ... abes kek tu nak dipotongnyer ... 
mamy terpaksa join sekali potong kek .. huwaaaa .. malu kejap ..  ;p



Saya x sempat nak buat kek utk abid ... beli jer la .. kek kecik ni RM28 jer ...
Kek nie sebenarnya bentuk teddy bear ... biaserla dh x rupa teddy bear dh ..  abid duk geram nak potong kek .. :)

Aktiviti mcm nie sebenarnya bagus jugak utk ibu bapa kenal antara satu sama lain ... hari tue dapatla jugak borak2 ngan parents yg lain ...

Terima Kasih ibu, buat anak2 taska happy ... happy saya tgok anak2 saya hari tue ...
Mugkin lain2 org lain rezekinya, selama ni mungkin bukan rezeki saya utk dapat maid duk dirumah menjaga anak2, menguruskan kerja2 rumah , tp rezeki saya mendapat pengusaha taska yg baik ... dh lama anak2 saya disini .. sejak Madina baby ... 2 bulan ... habes pantang madina .... Hampir 6 tahun sudah ...

Alhamdulillah anak2 saya happy disini ... Semoga Ibu dimurahkan rezeki & diberi kesabaran menjaga anak2 taska yg baik2 nie ... terutama anak2 saya hehehe


Thanks For reading this entry :)

Ikhlas,
Mummyaza



No comments: