Friday, April 3, 2015

.:: Kisah Ira dan Adam ::.




Assalamualaikum

Salam Jumaat .... :)

Masa mula2 dulu ... saya x amek kisah sangat  ... bila dgr sahabat baik dirumah nie bermain di playroom ... Main masak2 .. main mak2 hehehe ... 
Asal diorang duk senyap x gaduh .. x dgr jeritan halilintar kakak madina itu dah kira okey bagi mummy .... main la .. nak sepah2 menan sepahla ... asalkan tiada suasana yg boleh mengundang kemarahan mummy ...
Mummy okey ajer ... hehehe


Tibala suatu malam tue ... adek Abid lari2 meluru kearah saya ...
Buat muka panik ... mcm mencari sesuatu ... entahla saya  pon x boleh describe
memek muka abid ...  hahhaa ..

"ammy .... aner Ira ...aner Adam ..." bhasa pelat dier  kluar hehehe
sambil angkat tangan .. goyang2 ... menunjuk isyarat dier x jumpa ira dan adam ... huhuhu ..

Mummy buat muka pelik laaa ... apalagi ... !!!
 sejak bila pulak la ader nama ira ngan adam kat rumah nie ...
Nak kata ader bela kucing tak la pulak ...
dan tiba2 kakak dier meluru berlari bawak ira dan adam ...
hahahahaha
terkejut mummy ... bila dapat tahu siapa ira dan adam ...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




hahahhaahahah

Mummy ...!!! inila ira ngan Adam ...  :)

Nak tergelak mummy ... mcam manala diorg boleh pilih sendiri nama utk teddybear nie ... dan  adek abid boleh terikut panggil teddy bear berdua nie 
dgn nama adam dan ira ....
gelak mummy ngan daddy bila tahu ...hehehe

yg hijau tu adam yg cokelat tu ira ...
teddy bear nie dah lama sebenarnya ... pemberian orang ...
tapi kesian kat ira .. habes diconteng mulutnya dgn marker ...
kakak madina kata itu gincu la mummy ... hehehehe


Tgok tue .. bukan main seronok bila dah jumpa ira ngan adam ..hehehe


Biler dah penat main .. duk depan tv sambil tgok cerita kegemaran ..
sampai muncung2 mulut tue haaa ..

Itula ragam anak2 .... menceriakan hari2 saya ... :)


TQ korang sbb melayan entry merapu saya hari ini ... Happy weekend !!!


Ikhlas,
Mummyaza




Post a Comment