Monday, June 15, 2015

.:: Monday + Besday ::.




Assalamualaikum

Lama nya saya x menulis kat sini ... huhuhu
Maaflah yer ... Saya #superbusymummy .... lately nie banyak betul kerja ..
kerja2 di ofice ... menguruskan anak ... menguruskan rumah ....
dan projek baking #mummyazahomebaked ... saya dh mula ...
bertambah sibuk saya ... agak kelam kabut utk mula2 nie ...
Rumah dah mcm kapal karam ... Okey ... sapa2 yg dtg rumah saya ... 
tolong pejamkan mata buat seketika ... hahaha
sementara saya dpt menguruskan jadual saya dgn betul ..

Hari nie budak2 dh start sekolah .... biaserlah first day nak mula sekolah amat menguji kesabaranku .... melayan peel anak sorg2 ... nak nangess rasa ...
liat betul diorg nak bangun pagi td ...huuuh...

Madina biaserla banyak drama di pagi hari ... hanya daddyla yg boleh melayan karenah dier ... saya?? owh nooo!!!

Jgn suruh saya melayan karenah diorg di pagi hari ... sbb saya bukan jenis penyabar mcm daddy diorg .... huhuhu

Pagi2 saya sibuk siapkan bento2 diorg ... a.a yerk .. lama dh saya x tepek gambar2 bento  hehehehe
Bukan apa .. asyik ulang menu yg sama jer tiap2 minggu ... jemu pulak korang tgok nanti hehehe
Tp.. hari nie  lain siket ... saya masakkan diorg spaghetti balognese ..
sorry!!! x snap gambar ...hehehe


Muka2 anak bertuah saya .. ;p



Besday saya 26 May 2015 hari tu pon x der buat entry ...sob.. sob ...
biaser la en suami belanja makan kat Fiske Steak house ...
tempat feveret saya .... makan menu feveret saya


Lamb Stew ... feveret saya!!


En suami ngan abg tuah .. :)
Amboiii sangat la ...order makanan ...
 sapa celebrate besday sapa la kan nie ..huhu



En suami belikan 2 slice kek nie  ... makanla beramai2


Kat ofis pulak ... officemate saya sangat bermurah hati ..
Belanja buffet lunch kat hotel area office nie ...huhu
murah rezeki besday tahun nie ...
 utk minum petang siap belikan kek makanla kami beramai2 ...
mekasih korang ..:p


Last tepek gambar budak cerdik sorang nie ... makin panjang akal ...
Pagi td lena tidur ... kitaorg nak kluar rumah pon dier lena lagiii ...

Okeyla korang ... sambung buat kerja ...
Happy working!!!


Thanks for reading this entry!!

Ikhlas
Mummyaza



No comments: