Thursday, August 25, 2016

.:: Projek Baking -Intro::.



Assalamualaikum

Hari nie mcm nak share psal 'projek baking' saya

Bermula dr minat , suka-suka terus jd part time job saya ...
Alhamdulillah 


Antara order2 customer yg saya buat .... banyak customer yg repeat ...

I'M HAPPY BAKER :)


 Congo Bars & Brownies di limpahi dengan nutella :)
order dr customer :)


kasi closeup sikit ... nutela tu ..huhuh


Untuk raya hari tu saya open order untuk Kek Kukus Buah ...
Alhamdulillah ... ramai jugak peminat kek buah nie


Ada yg order utk jadikan cenderahati jamuan raya ....
packaging pon saya dh buat kemas dan chantik ... sesuaila dijadikan buah tanagn mahupon hadiah :)


khas utk raya hari tu jugak ... saya adala buat cookies2 ...
nak buat cookies ala2 famous amos ..


Packaging untuk produk cookies saya ... :)


Size mini & biasa :)



m&m cookies ... sebelum dan selepas di bakar :)


3 jenis cookies yg saya jual ... utk musim raya hari tu
M&M Cookies
Double Trouble Cookies
Choc Chip Cookies


Produk minipack yg laku keras ... 
Brownies  & congobars ... dlm pack kecik ..



 Rezeki raya hari tue ... Alhamdulillah dpt tempahan 250 minipack
utk satu company nie ... cabaran utk diri sendiri 
first time menerima order dlm kuantiti yg banyak mcm nie ...

Sorg2 saya di dapor ... dlm masa 2 hari  saya dpt lakukan ..
banyak betul dugaan ... dgn oven yg meragam huwaaa ... smpai nages sorg2 kat ceruk dapor
risau punya pasal .... kenangan tue ... hehe
 hanya Tuhan jer yg tahu ... happy nyer rasa hati bila semua selesai ...
 walopon sy hanya dpt tidur 1-2 jam je 
3 malam berturut2 ... x per la saya puas hati ... :)

OK La panjang berjela plk entry hari nie ... :)

nanti kiter sambung cerita pasal bakery lagi :)

Sudila kiranya readers2 belog saya nie FOLLOW IG Bakery saya .. tanda support anda hehe :)

IG : MUMMYAZAHOMEBAKED




Thank You for all support :)

Wish me luck yeah :)

Thanks for reading this entry :)

Ikhlas 
Mummyaza






No comments: