Monday, October 11, 2010

.:: Citer saya hari nie .::

Hai korangg .. hari nie sy ponteng kejer .. sajer ngada2 .. sy sgt penat .. en suami pon menggalakkan .. aper lagikk .. sy pantang org bg green light .. sy onn ajer .. hahhaha ..

Wlaupon sy x kejer ari nih .. sy anta anak2 sy g nursery gak .. bukan aper .. tujuan saya ari nii nak operasi mengemas umah .. waaaaaaaahh .. umah sy dhh macam tongkang pecah .. sakit mata nengokk .. so sy amek keputusan x dtg kejer .. kikiki .. ni adelah cth isteri yg baik .. utamakan umah tangga dr kejer ..hihihi.. masuk bakul angkat sendiri .. :p


lepas anta anak g nursery .. sy pi breakfast kat mamak dulu ngan en suami .. pagi2 en suami x der urusan .. so dier ajak bfast sesama .. lama woo daddy x makan dua2an ..ekekekek .. teringat balik zaman berchenta2 dolu2 .. kedai mamak nie la yg kitaorg slalu kuar minum .. hehehe .. sy n en suami breakfast ngan roti telur,roti kosong,ayam madu n teh ais .. kenyang wooo .. lepas breakfast sy sempat g beli brg2 anak kat pasaraya manjaku .. beli pampers, susu madina n abg tuah .. pas tuhh balik umaaaaaaahhh .. meneruskan operasi mengemas umahh .. ;p
Sy selalu berangan .. kan bestt klu ader pembantu umah ..mesti bestt .. membantu sy buat kejer umah .. ringankan kerja2 umah sy .. sy pulak le jadi mam besar .. arahkan org buat kejer ajerk ..ekekekek .. tp ... biler en suami offer suh amik bibik .. sy x mo pulakk .. ahaahah .. apa daaaaaaaa .. sbbnyer sy kurang percaya kat bibik2 asing nie tuk jaga umah saya, anak2 saya n suami saya .. ahahahhha tetibe .. sy lebih selesa uruskan kerja umah sy sendiri .. walaupon kdg2 kelam kabut jugak umah sy .. tp en suami bnyk menolong .. dan sgt memahami .. hehehe .. anak2 pulak sy lebih senang letak kat nursery .. dah setahun lebih saya letak anak2 saya kat taska "sayang ibu" kat area umah .. selama setahun lebih nie .. anak2 sy okey jer .. x der aper2 masalah .. pengasuh2 taska pon baik2 .. buat hati saya senang biler kat opisss .. x la risay sgtt kat anak2 sy .. huuuuuuuuuuuhh dh macam2 sy cerita niie .. hehehhe .. penat mengemas okey .. settled smua .. cuci pinggan, vacuum umah,mop lantai,sidai baju..huuuuhh ponat..cuma satu lagikk x settled .. hahhaha .. kejer yg paling malass sy nak buat .. hehehehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaa ... !!!!

haaaa amikkk .. sapa nak tolongg saya nie ... longgokkan baju2 yg x dilipat lagik ..ekekek.. malu kat korang kan.. hehehe.. saya palin x suka lipat baju wooooooooo .. kenapa x der mesin lipat bau haaaa ... leh sy suruh en suami sy g beli .. ekekekekek .. utk lipat baju nie ..tunggu mood2nyer ... amik masa woooo .. x per sy buat slow .. hehehe
lipat melipat baju tue sy tinggak dulu .. baik sy pi masak .. balik krg anak2 sy mesti laparr heheheh .. budak berdua tuuhh asal sampai umah jer cari makana2 huhuh.. ciannn sy tengokk .. okey hari nie utk makan malam sy masak nasi ayam sempoii .. sbb aper nama "sempoi" .. sbb x cukup bhn woooo .. sy mati2 ingat salad,timun,tomatu ader dlm peti ais .. tetibe biler smua dhh siap ... tgok dl peti ... taraaaaaaaakk!! .. sy rase mcm sy dh beli smalam $#$% ekekekek .. biasela .. saya ni peluupaaa .. en suami slalu cakap muda2 lagik dh kuat lupa .. camnerla tua nanti .. hahahahah .. no komen .. :)
okey jom tgok nasik ayam sempoi saya :)

sup .. kegemaran abg tuah n adek madina .. :)

sambal nasik ayam .. :)

ayam .. :)

nasik ayam :)
en suami balik bawak kueh karipap kegemaran saya .. :)
karipap kat setiawangsa ni mmg bestt .. sy slalu beli mase bulan puase dulu .. nyum!nyum!nyum!
k la .. rase best ari nie dpt masak makan mlam tuk suami, umah terurus, suka tgok anak2 sy makan td .. selera jer diorg .. lapar yer nakk ... abg tuah x putus ckp " nak top" (sup) .. "mmm daaappp " hahahaha .. sgt seronok .. :)
ok laa .. panjang sungguh citer ari nihh .. mood baik ari niee .. tu yg mengarang panjang lebar heheheh .. aper2 pon timer kacih yg sudi baca heheheh
k la nak uruskan anak2 pulak .. nnt sambung lagik k .. :)
daaaaaaaaaaaa ...!!!






No comments: