Monday, November 22, 2010

.:: Beriadah di hari minggu ::.

Nie citer last weekk .. lambat hapdet ..wloupon entry dhh basi .. tp sy nak citer jugak kat blog .. sbb nie lah "precious moment" saya bersama org2 yg saya syg.. huhuhu

Cuti weekend sblum raya haji ari tue .. pagi2 lagi kami g beriadah .. meneman daddy berjogging .. katanyer lama sudah x bersenam .. so apa lagi .. pagi2 kami kuar g taman Sr Gombak ..untuk bersenam huhuhuh .. :)

Sebelum tue .. sy dh masak breakfast tuk bwk bekal .. lagi beshh kan ??

Nie anak2 saya .. abg tuah yg mmg x reti duk diamm .. si adek pulak menangis ajor .. di sakat si abg .. aduhaiii .. :)



tgik tue .. adek dhh okey .. biler diumpan ngan makanan .. abg pon syiok dier makan kan???

Nak thu saya bwk bwkal aper ??? huhuu

saya buat aper yg sempat jer la .. sempoi2 ajer .. :)

susu adek .. ekekeke .. nie bekalan wajib di bawa bila kuar berjalan .. klu tertinggal nihh mau melalak .. huhuhu

" Teh O "

Mee Hoon Goreng

Jemput-Jemput

hahaha .. sempoi jer kan .. bekal sy bawak .. tp biler makan sambil beriadah selera jer smuanyerr .. smpai x cukupp woo jemput2 tue .. berebut ngan abg tuah hehehe .. skali-skala mcm nie mmg best tau .. :)

En suami ckp .. mummy lenkali kiter pegi lagik .. mummy buat breakfast nasi lemak .. mesti beshh .. miahaahaha .. yor la daddyy ... :)

daaaaaaaaa ..!!

No comments: