Thursday, November 4, 2010

.:: Aktiviti ari nie ::.

Salam smua .. rasenyer sudah agak lama tidak menhupdet blog yg serabai ini .. hehehe .. macam2 berlaku minggu nie .. sampai x sempat nak online .. :)
Skrg sy menjadi suri rumah buat sementara waktu .. ihihiikk .. minggu nie mmg la minggu yg paling mencabar , anakku elman n en suami demam wooo ... huuhh .. en suami demam agak teruk jugak .. sampai pegi test darah .. takut2 demam denggi kan? .. tp Alhamdulillah mujur x der apa2 .. skrg nie anak bujangku pulak yg demam .. demam panas dier dtg pd tgh2 malam jer .. aduuhh .. wisau wooo .. esok bau nak g bawak hospital .. nak test darah .. sejak2 kes denggi nie .. mmg kene berhati2 .. kene dapat rawatan cepat .. semoga anakku x apa2 .. :)
Ari nie pagi2 lagi saya kuar umah .. first anta anak g klinik .. pegi amik ubat utk abg tuah .. n adek madina .. then saya anta diog g nursey .. agak lewat juugak diorg ke nursey ari nie .. dlm kul 11pg .. :)
Pas tue sy g SOGO .. heheheh .. dgn misi mencari hadiah kahwin utk member .. kendurinyer hari Ahad nie .. bab2 beli hadiah nie mmg saya peniingg wooo .. las2 hadiah kawen x dapat .. yg dapatnyer brg2 utk anak2 .. itula saya .. klu pegi mana2 .. x sah klu x beli something utk anak2 saya .. bukan aper .. saya suka tgok diorg happy .. saya pon akan asa happy jugak!!!
Kat Sogo sy shopping ini!!!

tada ...!!!! korang teka apa erk??? semua nie brg utk anak2 saya sajer erk...:)

haaaaaa .. tu dia .. mainan utk abg tuah n adek madina .. memandangkan habes periuk belanga saya di godeh oleh adek madina .. saya belikan dier kitchen set utk dier main masak2 hehehe .. moga2 dhh besar nanti reajin masuk dapoor yer adek .. set pistol pulak utk abg tuah .. tpkan abg tuah ckp cam nie " mummy tuah nak kereta .. bukan pistol" .. huhuhu amboiii .. dh pandai demand bdak sorang nie .. bukan x mo beli yg mahal2 .. budak sorang nie ganass sikit .. abes smua mainan rosak .. x pandai lagi nak jaga barang .. :)

haaaaaa .. nie utk adek .. botol air "Dora the Explorer" cute kan??? saya belikan ni pon sbb adek madina selalu berebut nak minum air kat botol air "Ben-10" abg tuah .. lepas nie x yah berebut dah .. okey!!!


nie la botol air Ben-10 abg tuah yg selalu diorg berebut tue .. setiap hari saya akan isi air masak utk diorg minum .. senang kan .. :)

Owwwwwhh ..!! saya beli ini jugak .. Avent .. memandangkan puting botol susu adek dah rosakk .. kene la beli .. sib baik ader sale td .. dpatla murah sket.. :)

banyak betul saya shopping .. hehehehe.. saya pon sempat rembat 3 pasang baju baby gurl yang cute miut okey .. saya pantang nampak baju budak2kan..?? lagi2 baby girl puyer baju .. memang menggoda jiwa ekkekekeke .. :)



Petang pulak .. saya pergi belanja barang2 dapor .. g sorang2 tau .. memandangkan en suami demam .. terpaksala pegi sorg2 .. tp okey jugak kot g shopping sorg2 .. leh shopping lama2 dengan tenang .. tiada gangguan .. ekekekekeke .. :)
Saya belanja stok brg2 dapor .. n brg anak2 .. kat Pasaraya NSK .. dekat jer ngan perumahan saya .. best shopping kat sini .. harge murah .. n supermarket nie 24 hours tau ..!!!

haaaaaaa .. tu dia .. penuh bonet myviku .. nie sayur2 & brg2 basah .. saya beli kat Sri Ternak .. mmg selalu beli brg kat cnie .. smuanyer ader .. harga pon murah .. :)
Huwaa .. mmg penat ari niie .. susah jugak yer mengurus rumah tangga seorang diri .. hehehe .. en suami cakap kat saya .. "mummy dah kene belajar dr sekarang .. belajar berdikari .. nanti senanngg .." huwaaaa .. sy mmg tgh belajar sekarang .. ekekeke
okey la .. penatt berceloteh .. anak2 saya dh tdo .. en suami pon .. kat umah nie dah berdentam dentum bunyi bunga api n mercun .. memandangkan umah saya atas bukit .. mmg nampak la warna warni bunga api kat kl nie .. sgt seronok .. almaklumla .. esok Deepavali .. rumah saya pulak di Selayang .. dekat pulak ngan Batu Caves tue .. heehhe
Okey la .. berundur dulu .. nanti saya update lagik yer ..esook cuutii!!! ~Happy Deepavali~
hehehe
daaaaaaaaaaaa ..!!!!!!!!!!!

No comments: