Sunday, January 16, 2011

.:: Ohhh rupanyer sudah setahun saya berbloging ::.

Salam utk smua .. diam x diam ghupanye dah setahun yer .. yeay!! hahaha .. sy mmg terlupa .. sepatutnyer 13/01/11 anniversay blog saya .. tp x per la .. hari nie 16/01/11 .. baru nak buat entry huahuahua ..

Happy anniversary My Precious .. terima kaseh kepada rakan2 blogger yg sudi follow , kepada silent2 reader jugaak yer (ader ker???) .. terima kaseh kerana sudi baca entry2 saya yg kengkadang betul .. dan kengkadang merapu nie .. hehehe .. saya amat hargai sokongan korang smua .. akhir skali .. sesapa yg x follow lagik .. mai2 la singgah cnie .. leh la kiter berkawan .. jgn malu2 .. jgn segan2 .. hehehe :)
TENKIUUUUUU .. I LEBIUU .. LAAA
daaaaaaaa. .!!

3 comments:

Zatil said...

Congrats Aza..keep on blogging!!

So Shy Lady (SSL) said...

salam aza,

wah...hepi anniversary ya! saya plak masih baby lagi, baru je bleh mniarap heheh

Mummyaza said...

zatil tenkiu yerrr :)

so shy lady : tenkiu .. slamat berblogging jugakkk .. hehe