Monday, January 31, 2011

.:: Salam semua ::.

Hai korang .. kengkawan bloggerku yg di kasihi .. hehehe .. lama sudah rasenyer x mencoret sesuatu di sini .. huhuhuh .. nak dekat 2 minggu sudahh yer .. rindu rasenyer ececeehh .. sebelum nie rasenyer slalu jugak saya menghapdet entry2 baru .. wahahah .. sorry la korang .. sy tengah belajar menyusun masa baru saya sekarang .. huhuhu
Skrg nie saya baru start kejer di tempat baru .. baru ajer .. 2 minggu ..huhuhuhuh .. tgh menyesuaikan diri .. slow2 slow2 lama2 okey .. tp ... memandangkan masuk awal2 tahun nie .. mmg menimbun2 .. bhgian akaun mmg kejer banyak nak disettlekan .. sblum audit session bulan depan .. sy sgt peninggg biler di opiss .. huwaaaaaa tuluungg ..!!!
Tp x per la .. yg penting .. sy banyak belajar bende baru .. dan saya akan banyak lagi dapat belajar dr senior2 di sini .. yg banyak pengalaman .. itu yg lebih penting .. selain dr RM hahahahaha !!!

kengkawan opis kat cnie pon smuanyer babaik belaka .. smua peramah2 .. hooohoh berbanding ngan saya .. yg pendiam .. miahaahaa .. tp x bermakna sy sombong .. diorng kat cnie sambil buat kerja suka berceloteh .. macam2 citer arrrr .. tp sy x pandai nak bercerita wooo .. n x pandai nk menyampokkk .. sy kat cnie tukang gelak ajer biler dierong citer bende lawak2 hahahaa .. itulah saya .. :)
Sebenarnyer sy tgh curi2 update blog .. ptg2 mcm nie otak dhh beku wooo .. tgok nombor2 kat doument2 nie mmg memeningkan kepala .. adushhh ... rilex sekejappp .. jap lg nak solat asar .. pastue boleh balek yeayy!!!!



Nie citer kat umah pulakk .. anak2 sya antar nesery .. mula2 anta mmg budak berdua tue malalak .. terjerit2 .. kesiann pulak nengok .. yerla kan .. dhh 3 bulan duk umah ngan mummy dier .. tetibe kene anta nersery .. abg tuah la yg nanges lebih2 .. smpai hari ketiga .. still nages biler nak anta .. adek pulak hari pertama jer nanges .. pas tue dh okey dhh .. :)
tp yg sedihnyer baru seminggu duduk nesery .. adek dh selesema .. haiiii .. slama sy jaga x pernah selesema or demama ponn .. itulakan .. masalah2 klu duduk nersery .. hmmm sabar jer la .. smoga adek kuat2 slalu .. x mo sakit2 yer cayang mummy .. :(
okeyla saya stop disini dulu yer .. sorry la x der gambar2 anak2 sy yg terkini .. kemudian yer .. esok pon cuti .. hhoooorayyy!! saya mmg suka cutii .. ihikihikihik .. abg tuah n adek madina mesti seronok sgtt222 .. huhuhuhuh
daaa ...!!!

No comments: