Sunday, January 9, 2011

.:: Ragam anak saya arii niihh ::.

Ari nie .. Ahad kami x g mana2 ponn .. duk umah jer .. melayan kerenah budak berdua niih .. yg paliing awal bangun adek madina laaa .. dier la meneman saya buat breakfast pagi td .. huhuhu .. sambil menporak perandakan dapor comey saya hehehe .. :)
Bangun pagi2 .. mesti mintak makann .. itulah anak saya .. sbb tue pagi2 lagi sblum diorg bangun .. saya kene siap masak sudahh .. klu x mahu melalak mintak makann ..huhuh

nie adek madina .. pagi2 lagik dhh siap mandi .. lepas makan sepinggan nasik lemak .. dan 1/2 cawan fresh oren ihikihik .. perut dier suudah kenyang .. adek niih klu lepass makan .. die mesti angkat baju dier sambil tunjukk perut dier yg muncitt tue .. itu tandanya dier sudah kenyang hahahaa .. pandaii pulak tuue .. gambar nie saya paksa dier posiingg .. naseb baik ikuut jerk cakap .. n lepas mandi smua .. adek wajiib minum sebotol susu .. huhuhuhu .. itulah adek madina .. :)

nie pulak abg tuah .. adek sudah siap makan .. baru dier banguunn .. turun2 dapor siap panggil "muuuummmyy tgh buat apa tue ... maasaaaaakk apa tue .." hehehe sgtt comeyy wooo dgr dier cakap mcm tue .. pastu dierr akan cakap mcm nie " tuahh lapaar la mummy .. naak makan" ..huhu .. itulah rutin dier tetiap pagi okey .. lepas makan baru pi mandi smua .. then dua2 terbaring depan tv .. layan astro ceria .. :)

Rase seronok bila dirumah bersama anak2 .. nengok gelagat mereka .. layan karenah mereka .. kengkadang boleh membuat hati kita tenang .. kdg2 leh menjadi terapi utk kiter jugakk rasenyer huhuhuh .. nway saya sgtt bersyukur di kurniakan sepasang cahaya mata .. Thank you Allah s.w.t .. dgn pemberian ini .. :)


daaaaaa .. !!

No comments: