Friday, October 1, 2010

.:: open house ???? ::.


Open house??? hahaha .. all my frenz asking me .. when ur open house?? I'm only smile .. n tell them .. "no open house laa " .. u jus call me .. set the time .. n i will cook for u all .. hehe .. simple.

so utk thun nie .. plan2 cam nak invite my officemate .. buat makan2 sket .. memandangkan by end of this month sayer sudah x berada di sini .. hehehe .. I'm asking about this to my hubby .. n he give a green light .. hehehe TQ daddy ..!!!

so .. plan2 cam nak buat next week .. depends on time .. harap2 jadila .. kekeke .. :)

menu.. ??????

I'm still thinking what I want to cook 4 my frenzz .. rase puas bila masak sendiri hehehe .. :)


ok laa .. that all .. continued my work ..!!!

daaaa..!!!

2 comments:

Tie HT said...

raya pn dah nak abes dah kan :)

Mummyaza said...

a'a rayer nak abes .. tp buat makan2 tu kengkawan jerkk .. hehe