Wednesday, August 1, 2012

.:: Kek Karamel Pelangi ::.


Cepat betul masa berlalu ... dahh pon kul 3 ptg .. Kul 4.30 dah nak balik ... Hari nie terover rajin .. 2 entry dlm satu hari .. hehehe

First day puasa hari tue .. saya try buat kek karamel pelangi nie .. alang2 nak balik berbuka puasa kat Jerantut .. saya tryla buat .. dah lama rase nak buat .. tp memandangkan kat rumah, hanya saya jer penggemar kek n anak2 yg makan kek x seberapa .. hehehe .. gigih saya buat lepas bangun sahur tauuu

Meh nak share .. saya ambil resepi dr SINI .. senang .. blog nie tunjuk step by step .. klu korang try buat confirm menjadik ... :)


Kek sebelum dimasukkan dlm oven ..Warne warni kek saya .. heheh


Semasa proses pembakaran .. :)

Gambar kek , yg siap dipotong x sempat nak snap .. kat kg kan .. malu wooo nak snap2 gambar makanan .. hehehe .. Okey .. sapa yg tergoda .. leh la try buat ... click link yg saya bg kat atas .. Kek nie .. klu makan sejuk2 lagi sedap .. selamat mencuba :)


daaaaa ... !!!!

2 comments:

Anonymous said...

wah hebat ni!

ietams said...

wah cantiknya!
mesti hasilnya mabeles..
ade gak hajat nak buat kek ni, tp bile pk leceh, terus malas