Friday, August 3, 2012

.:: Ibu dan anak2 ::.


Koraannng .. saya tgh mengantukkss .. huuhhh .. x der moood betui mahu kejer ... ingat nak cuti jer esoook ... yeay mahu buat kueh raya .. HAHAHA .. en suami saya gelak .. biler saya ckp tahun nie saya nak buat kueh raya sendiri .. Hurmm .. langsung x bg support .. :)


Puase tahun nie .. Alhamdullilah .. saya sempat jugak bersolat terawikh kat surau area rumah nie .. angkut semua anak2 saya ...  memandangkan diorg pon dh besar .. Adek sgt okeyyy .. cuma abg jer laaa .. kuat main sungguh!! .. pantang klu jumpa kengkawan .. x kira berapa umur ... padahal baru kenal mcm dh lama kenal .. leh pulak dier join main dgn diorng ... haishhhh

Nengok adek .. lately nie dier sgt good .. mahu jugak dier pakai tudung .. tue dier pakai tudung syria saya .. hehehe .. x menyempat lagi mahu shopping tudung utk dier .. tgokla nak dekat2 raya nanti .. :)

Tak sabar mahu balik .. rindu pulak kat diorang nie .. hiashhh ... Ptg nie nak berbuka apa pulak yer ... Huwaaa ... saya dh mula fening nak pikir buka pose apa .. X gemar sgt nak beli kat param .. x best!!

Okey .. semalam saya masak nasi minyak + ayam masak merah untuk berbuka pose .. Seronok sgt tgok anak2 saya makan .. abg tuah la ...ayam masak emrah mmg favourite dier... banyak betul dier makan ... Kiter rase puas, & hilang penat memasak biler tgok semua berselera .. HEHEHE .. semalam jugak saya try buat air lai chi kang sendiri ... HEHEHE .. x berapa nak jadi .. tp x per la. .. hilang rase teringin nak minum air Lai chi kang .. ekekeke ... gambar2 semua nanti saya share next entry .. yeahh .. :)


Okeyyy .. sambung bercerita nanti ... menguap dh berapa kali dah nie ... huwaaa!!!

daaaaaaa ....!!!

1 comment:

Anonymous said...

mmg penat memasak akn hilang bila anak2 dan suami makn dgn berselerakan !