Tuesday, August 7, 2012

.:: Juadah Iftar hari minggu ::.


Assalamualaikum semua ... huhuhu .. hari nie baru masuk opis .. lemau benar ...  Semalam saya MC .. hehe .. ngengada kan??? adoilaaa ... raser x der mood benar nak gi kejer .. buat kejer yg sama tetiap hari ... :)

Okey .. lupakan  .. buat stress jer pkir pasal opis .. Meh cnie saya nak share ...  Ahad lepas .. kakak ipar saya, serta mak mertua berbuka dirumah ... Oh yerrr ... minggu ni .. MIL saya ada kat rumah ... suka .. boleh rase MIL masak sedap2 utk kami ... especially murtabak!! .. yeyy semalam dapat raser MIL buat murtabak .. sgttt sedappp ..:)

Ahad lepas, saya mmg dh x der idea mahu masak apa ... last2  saya masak nasi tomato ... weeeeeeeee ... sememangnyer favourite sya ayam masak merah, favourite abg tuah elman, dan juga anak2 sedara saya .. hehehe .. :)


 Nasi Tomato .. Saya ikut resepi Ana .. :)


 Mee kari .. sedaaap ... :)



Dessert saya buat puding santan laici .. n kuih2 MIL beli .. :)


 Yang ni spesial .. Sambal tumis petai .. sedap betul .. MIL saya masak ... favourite saya sambal tumis .. tp saya x makan petai .. hehehe

OK .. Hari nie bebuka kat rumah .. my MIL masak .. :)


daaa .. !!!


1 comment:

yusraliyana said...

sedapnye mummy...! rindu semua...