Friday, January 4, 2013

.:: 40 hari lagi .. ::.


Assalamualaikum ...  salam Jumaat buat kawan2 bloggers .. huhuhu .. Sekejap jer sudah hari Jumaat ... Hari nie pagi2 lagi rase x beshhh .. Sbb rasa sedih tgok anak2 saya menagis masa gi sekolah td .... melalak sekuat hati ... hadoooi ... mummy dier dah lah sememeh ... mana boleh tgok anak2 nanges mcm tue .. huuuh .. rase mahu EL jer td .. tunggu anak2 di sekolah ... haaaaah .. tp kene kuatkan semangat .. takper sekejap jer nanges tu . harap2 okey ...  :)

Okey habes citer pasal anak2 .. Sekarang mahu bercerita pasal mummy pulak ... hehehe .. Sebelum nie mmg x pernah bercerita  di FB or Belog .. yg saya pregnant anak ketiga .. hehe ... Waaaa .. Kwn2 lama mesti terkezuuut .. hehehe .. Sorry yer kengkawan ...  :)

Yer .. sekarang kandungan sudah masuk 8 bulan .. 40 days to go!! mummy ... nervous .. excited .. harap2 Allah permudahkan segalanya .. Walopon kali ketiga mahu bersalin .. saya ttp rase takut .. Setiap pengalaman bersalin berlainan .. moga yg ketiga ni .. dipermudahkan .. doakan utk saya yer  :)

Setiap kali pregnant .. mmg saya x banyak peel / alahan yg teruk .. sekadar morning sickness n sakit2 badan ..  Syukur sgt2 saya maseh kuat buat kerja2 rumah .. ttp kengkadang adalah mood malas dtg .. hahaha .. tp en suami pon banyak membantu .. mekaseh sgt2 en suami ... Jasa kamuu amat dihargai .. Tp mmg kali nie saya malas sgt nak mencuba resepi2 baru ... duduk lama2 di dapor .. haha .. sekadar masak simple2 utk family jer laa .. breakfast / Lunch /Dinner .. korang mesti perasan  .. mmg x der gambar2 masakan hasil air tangan sendiri .. mcm entry2 yg lepas .. baking cake pon dh lama x mencuba .. walopon dh ader oven baru hehehe ..


Okey laaa... banyak pulak berceloteh kat cnie kan  .. Time lunch digunakan sepenuhnya .. hehehe .. Bercerita pasal baby baru .. Insyallah due date saya pertengahan February 2013 .. Alhamdullilah baby sihat .. mummy pon semakin sihat .. ehehe .. Last check-up 25 Dec 2012 ... Berat mummy dh 57 kg .. berbanding sebelum pregnant  45 kg ... hahhaa .. selera makan mmg bertambah2 .. en suami kata .. muka saya sudah boolat .. huhuhuhu ..

Okey la .. sambung buat kejer ...  Selamat berhujung minggu .. :)


daaa !!!!

1 comment:

IDAZS said...

alhamdulilah, semoga dipermudahkan ya, saya lagi 22 hari, tik tok tik tok