Tuesday, January 8, 2013

.:: Tutti Fruitti ::.


Kalau saya cakap ni first time saya makan Tutti Frutti .. mesti korang gelakkk hahhaha .. Jakun sungguh ... Walopon depan opis jer  .. Eskrim mahal sekali  sekala la saya makan .. Hari tue mmg teringin sangat nak raser eskrim nie ...




Semangkuk mcm nie sepuluh hengget lebih ..Kepada peminat  eskrim mcm saya ... mmg sedap laaa ... nyum!nyum!



Kali kedua hari Sabtu .. dua minggu lepas .. berdating dgn si kecik Madina .. bawak dier pegi ofis .. sementara tunggu en suami amek .. lepak2 kat Tutti Frutti jap .. huhu


Okey ... Kamooo lihat ... x cukup semangkuk ... sampai muncung2 mulut makan .. hehehe .. abaikan getah kat tangan dier tue .. pantang nampak kat opis saya .. mesti dier kutip ...  buat gelang .. ekekeke

okey sudah mahu pulang ..

daaaa ..!!!



No comments: