Monday, January 13, 2014

.:: Permulaan 2014 ::.

 
 
Assalamualaikum..
Dh lama x menghapdet belog .. ..bersawang .. ihikihik
Pejam celik .. pejam celik
2014 sudah ..
Anak2 dh mula membesar .. bagai johan
Moga2 tahun nie .. tahun rezeki bg kami seekeluarga ..
InsyaAllah ..
 
Tahun nie jugak anak bujang saya dh darjah 1
hueww ... dh besar dah ..
tp perangai manja .. mcm baby .. heheh
 
 
First day sekolah ..
kene 24 jam brteman ... haduiii ..
X nampak jer kelibat kiter ... leher panjang mcm zirafah ... mencari mummy n daddy ..
hewww anak2
Minggu pertama .. waktu rehat mmg saya dtg jenguk ..
heheh .. risau jugak .. pandai x membeli makanan ..
hehehe ..
Budak2 sekarang .. sekali dh ajar .. okey dh ..
apa lg abg tuah ... bab2 makan mmg dierla org nyerr ..
 
Minggu seterusnya ... dh okey ... huuh
saya hanya hantar ... en suami yg ambil waktu petang
Dh senang siket hati saya ...
Tgok dier dh mula boleh sesuaikan diri ...


Mummy .. ??
Sapa x kenal .. smua buat preparation last minit
huuuhh ..
Settled jugak akhirnyer .. Segala bagai dokumen ... baru ready
hari pertama sekolah ..
hihhi

 
Kakak Madina pulak ...
Alhamdulillah senang diurus ...
Lebih matured dr abg ... walaupon menyek2 ..
Happy nak sekola ...
Rindu kawan2 ..
Huuuh lega hati mummy ..

Abid ...
Peneman setia saya kemana jua ...
teman mengantar & mengambil kakak & abg ke sekolah

malam2 kurang idea .. ngantuk ..
sambung next entry ..
 
 
daaaaaaa ...!!!


No comments: