Saturday, August 16, 2014

.:: Cerita di malam hari ::.



Assalamualaikum...
Malam minggu ..huhuhuhu ... lewat siket ler tdurrr ...banyak kerja2 rumah tertangguh ... dek sibuk dgn kerja dihari2 biaser ... huhuhu

Saya baru lepas mengemas bilik anak2 ... aka playroom diorg ...
layan belog jap ... blogwalking belog kengkawan ..

Malam minggu ... tiada istilah rehat bg saya ... bagi sayalah ...
24 jam mmg ader jer kejer nak buat ... lepas nie mahu lipat baju yg menggunug tue ...
kerja yg paling x suka ...


Mengemas playroom anak2 ... klu hari biaser x der la nampak sekemas ini ...
tunggang langgang sudah perkara biaser ...
klu x sempat nak kemas  ... pejam mata ajer la ..



td ditemani dgn dua pembantu setia saya ....
diorg jugakla yg porak perandakan bilik nie .. hehehe


ceria di malam hari ... geng baik di rumah ..


Adek abid ... mainan kegemaran ... suka sangat dier ... naik kehulu kehilir ...

Sebenarnyer tgh cari idea ... cam mana nak decorate bilik nie ... Tgok blog kawan2 ... pandai diorg menghias rumah ...

 Cam saya yg x brapa nak kreatif nie ... tgh google2 ... mencari idea ..
nanti copy paste jer la yg mana berkenan dihati ....

Bukan apa ... mainan2 yg banyak ..menyepahkan rumah ...
Letak satu bilik ... sonang ... haaaa mainla sepuas hati ...nak sepah2 la ...hehehehe

En suami dh bg greenlight mahu cat bilik ... hehehe

Tgh pikir nak cat warna apa bilik nie .... huhuhuhuh

nantila saya kongsi gmbr2 google ... yg berkenan ... 

Selamat Malam ^_^


daaaaa!!!!!!!






No comments: