Friday, August 29, 2014

.:: Happy Besday Ibu ::.




Selamat Hari Lahir buat Ibu tersayang .. 

26 August lepas , genapla umur ibu saya 53 tahun ...

Semoga Ibu sentiasa dikurniakan kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur & sentiasa happy2 selalu disamping ayahku tersayang

Dalam kluarga saya the  only gegirl ... hahaha ... adek beradik 4 org ... 3 yg lain anak lelaki ... x heranla .. klu saya cakap ..ibu sayala kawan baik saya, kawan gaduh saya, kawan sembang saya n kawan shoping saya hehehee...
Kadang2 boleh ngam .. klu duduk lama2 boleh gaduh .. gaduh2 manja jer hehehe .. 




Cadangnyer mahu balik kampung esok .. celebrate besday ibu ramai2 ...
tapi td dpt call dr adek ... x dapat balik ... huhuhu
The only one anak sedara kene admit balik kat hospital ...

So nampaknyer cancella program minggu nie ... Tgokla camner .. tanya en suami .. nak balik ker x..huhu

Risau jugak .. ariq Rizqi kene admit .. baru last week discharge sbb demam panas .. minggu nie pulak katanyer muntah2 n cirit birit ...Cepat  sembuh sayang !!

Minggu nie cuti panjang ... seronok!!!

Salam Kemerdekaan dr saya ... ^_^


daaaa!!!!









No comments: