Tuesday, September 23, 2014

.:: Super Comfy Handsocklacey ::.


Assalam,

Selamat pagiii readers!!!
Harap hari nie lebih baik dr semalam ...

Sekarang nie , baru nak bermula  pakai hand sock ... sy sedang belajar ... belajar menutup aurat .. dgn sempurna .. Mula2 dgn handsock .. nanti Insya Allah pakai stokin pulak .... doakan saya readers!!
Kadang2 .. bila pagi2 kelam kabut nak ke opis tue ... terlupa jgak nak menyarung handsock nie ...
Tak per la .. kayuh pelan2 .. Insya Allah lama2 nanti sudah terbiasa ...

Selain handsock nie ... design dier chantek2 ..Material kain juga selesa bila pakai .. x panas ...
Yg penting .. x melorot ke bawah ...  sbb ader getah di hujung ... hihihi ... Biaserla tgn saya yg kurus nie ... perlu mencari size2 yg ngam2 .. hehehe

Senang pakai handsock nie ... just sarung jer pd lengan ...


Chantek bila di pakai .. disamping bergaya ... dpt menjaga aurat skali ...


Antara contoh2  pemakaian handsocklacey .. kemas  n chantek!!


Boleh beli macam2 warna .. nak matching dgn baju korang ...

Hahaha ... nie tuan belog punya tangan ... dan antara koleksi yg saya ader ... Mana saya beli handsocklacey yg murah2 nie ...?? 

Saya beli di SYLMA collection ... banyak design chantek2 ...rambang mata dibuatnyer ...

Jika mahu lihat  lebih banyak design ... singgahla ke  blog SYLMA ... utk order .. Insya Allah kamu berpuas hati ..


Ikhlas,
Mummyaza

No comments: