Monday, February 21, 2011

.:: Duta kuih pau .. hahhaah ::.

Di sini saya nak memperkenalkan duta kuih pau hehehe .. x der la .. sajer jer ..nak enterframe kuih pau .. nie dh lama buat kuih pau nie .. tp lambat nak hapdet kat blog .. hihihihi

abg tuah kater "sedap la mummy .. " .. "tuah nak makan bnyk2 biar gemookkss "

haaaah tgok tue beria dier makan .. saya buat kuih pau nie utk breakfast .. so klu time2 bangun pagi2 .. budak ini mmg slalu mintak makan .. dgn x mandinyer terus turun dapor .. makan sampai kenyang .. hihihi .. tp biler tgok anak selera jer makan .. kiter jd seronok ..kan ..ehhehee

nie pau kukus .. percubaan kali ketiga .. lebih menjadi .. hehehe


sparuhnyer saya buat pau goreng .. ohh lupa .. pau2 nie saya letak inti kaya .. sbb anak2 saya lebih suka kaya .. :)
daaa .. !!!




1 comment:

Zatil said...

Betul tu Aza, klu anak suka makan apa kita masak..lagi semangat nak masak mcm2..:)