Tuesday, February 22, 2011

.:: Selamat Pengantin Baru ::.

Selamat Pengantin Baru utk kazen saya .. Shila ..selamat diijabkabulkan bersama pilihan hatinye .. hehehe .. majlis nie langsungnyer dhh dua minggu lepas .. 13 hb February .. di Kg saya Batu Pahat Johor .. :)

Nie sya amik dr fesbook shila .. saya mmg x ader amik gambar langsung .. anak2 masa nie meragam memanjang .. hihihi .. so saya curi kat fesbook pengantin nie .. sowy yer aunty shila .. mummy tepek gambar kat blog .. huhuhuhu
Sebenarnyer bukan apa .. saya sgt suka tgok pelamin dier .. sgt2 chantek .. lebih2 lagi gabungan warne putih +biru .. mmg chantek .. pengantin pon nampak berseri2 ajer .. suka sgtt kat kerusi dier tue .. warne putih itu menawan kan .. ?? teringin nak duduk kat atas kerusi tue .. nak bergambar ngan en suami .. tp malu .. hohohohoh .. tetibe :)
ok la .. Selamat Pengantin Baru untuk Shila dan suami .. Semoga berbahagia hingga akhir hayat .. :)
daaaa .. !!!

No comments: