Wednesday, February 16, 2011

.:: Minggu sakit ::.

salam korang .. lama x berhapdet !! adushhh .. sejak minggu lepas smpai hari nie .. minggu sakit bg family saya .. haiiihh .. :(
kitaorg semafily kene sakit mataaa .. !!!!!!!! .. berpunca dr nursery bebudak ni la kan .. mula2 adek madina kene dulu ... adek kene teruuk .. sampai berdarahh lorrr .. sgt2 risau .. en suami sampai bwk adek g pakar mata .. utk check .. takut ader2 yg serius kannn .. tp alhamdulilah .. doc kater cuma alergic ubat mata yg klinik bagi .. so doc suh beli ubat mata yg lain .. minggu nie alhamdulliah adek dhh sehat .. mata dh chantek mcm biaseee .. dhh kembali ceriaaaa .. :)


sory nie gmbr lame .. bukan yg terkini .. huhuhu .. sy x sempat nk snap gmbar anak2 sy .. next entry la yer .. huhuhuhu



biler adek dh sehat abg tuah, mummy ngan daddy pulak yg kene .. adushhh .. sabar jer la .. abg tuah kene teruk jugak .. dier nie susah sket nak letak ubat kat mata tue .. tunggu dier tidur baru en suami titiskan ubat .. sy ngan en suami pon kene .. tp x la seteruk anak2 kitaorg ..masih leh g kejer lagik .. hehehe .. :)
Kengkadang kan .. geramm betul .. anak2 sy baru jer duk nersery x sampai sebulan .. dh kene mcm2 penyakit .. sy gerammmm sgt2 kat parents2 yg main hantar jer anak diorg .. klu anak diorg kene penyakit berjangkit mcm nie .. dulu .. mmg sy x kan antar anak2 saya klu kene sakit mcm nie .. sy akan bergilir ngan en suami .. jaga .. amik cuti .. sbb sy fikir budak2 lain yg kat nersery tue .. klu kiter ajer yg mcm tue .. parents lain x mcm tue .. x adilla bg anak2 kiter kan ?? tp skrg saya antar ajer .. mmg anak2 saya dpt penyakit tue dr nersery .. nak buat mcm mana kan .. ??
soryla emotional sket ... huhuhu .. biler anak2 sakit nie .. nk g kejer pon x senang hati kan?? .. tetibe rase nak jerr benti kejer .. jaga anak2 .. anak2 sentiasa sehat .. hati pon senang .. tp x per la .. nie dugaan kecil dr Tuhan .. terima jer .. moga2 x der la bende2 yg teruk berlaku kat anak2 saya .. harap dielakkan .. korang yg letak anak2 kat nersery .. ader ker anak2 korang mcm anak2 saya .. ?? .. patutkahh saya tukar nersery ..??? adussshhh .. sedang berfikirrr @#$$%%
okeyla korang .. nak sambung kejer .. nanti bila2 freee sy update gmbar2 terbaru anak2 saya .. doakan kesihatan anak2 saya yer .. :)
daaaaa ... !!!

1 comment:

yusraliyana said...

anta kat umah org yg nak jage je la kak aza.. lg selamat.. sian dorg tu..