Wednesday, March 9, 2011

.:: Citer hari minggu yg lepas ::.



Assalamualaikum semua .. akhirnyer malam nie saya boleh luangkan sedikit masa utk mengapdet blog saya yg sudah lama menyepi ini .. heeee

Weekend lepas sya balik kg .. Jerantut .. dpt berita FIL masuk hospital .. sakit jantung .. adussshh .. sgt takuutt biler dgr .. dhh lama jugak bapak x sakit2 .. tetibe dgr masuk wad .. mmg semua risau .. bapak pon dhh tua .. umur dh 60+++ .. mmg risauu biler dgr cam tue .. anak2 smua balik .. curi mase .. walaupon hanya cuti 2 hari .. :)
Bapak duk hospital 4 hari .. hari ahad petang dh boleh discharge .. alhamdulillah .. tp .. bapak n mak ikut skali balik KL .. duk umah kaka ipar saya di Semenyih .. takut ada apa2 .. anak2 smua jauh2 .. tp Isnin hari tue bapak kene tahan kat HUKM pulak .. alahai sian bapak .. en suami sudah pon pegi nengok .. sy jer x berkesempatan lagik .. huhuhuh .. kami doakan semoga bapak cepat sembuhh .. :)
MIL & FIL


Okey .. habiss citer pasal FIL .. sy nak jugak citer anak2 saya di kg .. anak2 saya mmg seronok biler balik kg .. jumpa sepupu sepapat dierorg .. x kirela kg Jerantut ker, Terengganu ker apatah lagi batu pahat .. ihikihik .. happy sesangat diorg :)
haaaa .. tgok adek .. x reti duk diam .. smpai tertonggeng2 nak panjaat kerusi hehehehe :)

kat kg jugak x der chance sy nak tgok channel lain .. ceria .. ceria..ceria .. hahahaha

alahai manja mummy .. :)

hero nan sorang .. :)



anak sedara saya yg sentiasa bergaduh ngan tuah .. adussshh .. diorg nie mmg x leh jumpa .. ader jer yg menangis huhuuh:)

kat kg dierla hero .. comot sgt dhh muka tue :)

sekian .. ihihihkhihk :)


daaaa..!!!!



No comments: