Wednesday, March 30, 2011

.:: Dinner gift ::.

Hai korang .. memalam nie sebelum tdurr nak update blog jaap .. skrg dah kul 11lebihhh .. anak2ku belum tdur lagikk .. mata masih segar bugar .. hehehe


Sementara meneman en suami study .. sayer nak citer gift yg saya dapat masa dinner hari tue .. huhuhu .. sebenernyer gift nie smua akan dapat .. cuma .. antara best atau x best la .. ikut nasebbb .. hehehe .. cuma lucky draw utk 5 hadiah utama .. mmg saya x dapat .. seumur hidup .. klu ader cabutan bertuah mmg x pernah dapat kuikuikui

sempena ulangtahun company yg ke 3o thun .. hadiah mmg best2 .. tapi .. x dapat merasa hadiah yg best2 itu .. sgt sedeyyy .. ingatkan balik dapatla TV LCD ker, Ticket London ker, Disneyland HongKong ker .. Ipad ker .. hihihi .. tapi dgn hampanyer .. langsung x dapat apa .. hahaha .. :)

tapi .. x per la .. sekurangnyer saya dapat voucher hi tea .. utk 2 org .. kat estien hotel .. ok la kan drp x der .. tapi sya sgtt jeles ngan kawan2 yg dapat vocher hotel .. lebih2 lagi Hard Rock Hotel Penang & Lagend Water Chalet PD .. huwaaaa .. saya mmg mahu yg itu .. hihihi x per la rezeki masing2kan .. yg penting next week saya akan pegi hitea .. bersama en suami dan anak2 .. timer kaciiihhh kpd yg sponser yer .. huhuhuh okey laaa .. daaaaaaaa ...!!!

No comments: