Tuesday, March 29, 2011

.:: Malam Retro ::.

Assalamualaikum semua .. sekarang nie mmg susah benar nak update blog .. hurmmm .. moood nak menghapdet mmg x der .. hehe .. okey hari nie nak citer la sikit pasal malam dinner " back to retro" .. smua gambar2 nie dr kengkawan opis .. so sy publish jer la .. :)


Mula2 mmg saya x mo pegik la kann .. sy nie mmg susah siket nak bersosiall hehe .. las2 minute .. my boss pakse saya pergi hihihi .. siap warning lagik .. aduhaiii .. mmg tensen tahap gaban .. tinggal 2hari lagik dinner baru sibok2 nak carik baju .. huahuahua .. yg jadi mangsa nyerrr en suami la .. lepas balik kejerr jer .. ajak teman pi shopping huhuhu .. naseb baik en suami sportingg .. timer kaseh daddy coz sabar melayan karenah binimu inieee .. huhuhuhu


Dinner kami Sime Darby Covention Centre .. macam mana saya pergi sana??? hehhe .. x mungkin saya akan drive sendirian .. gamaknyer sesatt la .. yg saya thu drive gi kejer balik kejer ajer yer .. hahaha .. malam tue saya pegi ngan member opis .. kebetulan duk dekat ngan umah .. so saya follow jer la .. timer kasih kepada kakak azuwa yg menjadi driver saya malam tue hihihh .. timer kaseh jugak kat en suami yg menjaga 2 jantung hati saya .. heheeh



Me,Kak Azuwa,Adzreen & Nadia


Dimalam ituuu .. saya begitu sempoii .. just pakai blouse ngan suar jerkk .. makeup pon x reti wooo .. lihatla kengkawan saya .. dah ala2 artis gituuu .. hehehe


me & Nadia

Lihatla baju saya .. ehehee ..

Blouse ngan suar beli kat Jusco .. kasut kat Ampang Point .. Bag Guess .. pakai yg lama sudah .. heheh tu pon nak citer

Me, Radhi,Faridah, En Khairy n Pn Rafidah My Department .. My Fin Ctrl, My Manager n My frenzzz .. huhuhu .. :)
Last skali .. saya publish gambar .. jejaka2 retro bergaya dgn rambut afro .. huhuhuhu

Tenkiu for all my frenzz .. dinner malam tu best la jugakk .. walaupon saya x menang 5 grand prize .. atlist saya dapat sesuatu jugakk .. hehehe .. tenkiu for the gift .. nie saya citer entry lain yer .. tunggu jer .. hehehe


ok .. habes citerrrr .. sambung kemudian yerr .. take care!!



daaaa ...!!!

2 comments:

PiNk QisH said...

best nye zaaaa..seronok tgk awak..u have move on to smthing better.alhamdulilah

Mummyaza said...

alhamdulilah shaaa .. i'm happy here .. :)