Friday, September 6, 2013

.:: Panduan memahami Mahram ::.




Salam Jumaat buat pembaca belog saya yg x seberapa ni ... Syukur masih diberikan peluang menulis di sini .. Di hari Jumaat nie .. marilah kiter share ilmu pengetahuan siket .. hehehehe ..Sharing is caring ..

Hari nie saya nak share satu poster yg menarik minat saya .. Mmg sebelum nie banyak persoalan di minda saya .. ttg mahram ... kengkadang rasa confius ... especially belah keluarga en suami yg agak besar ...hehehe ..

Alhamdullialah dapat jawapannyer .. Korang sila rujuk poster dibawah yer ... ^_^



Poster nie saya google .. dpt dr belog INI ... Mula2 tahu ttg poster nie dari IG Irma Hasmi .. terus tertarik ... n google utk diisharekan kat belog ... 






Harap poster dan panduan ini dapat membantu korang .. ^_^

***Sila klik pada gambar utk paparan  lebih jelas ...

Salam Jumaat ... 

daaa !!!

No comments: