Wednesday, July 15, 2015

.:: Random Photo b4 raya ::.




Asssalamualaikum ...

Saya masih bekerja hari nie ... rasenya dh ramai bertolak balik kg  nie ...
Tahun nie cuti mmg x kena .. terpaksa rombak balik cuti raya saya ...
akibat nersery tutup seminggu ... amboiiiiii raya sakan nampak!!

Esok saya balik kg ... Batu Pahat ...
Selasa sy dh masuk kerja ... kena bergilir2 ngan en suami jaga anak2 ...
huwaaaa ..!!!!

Mehla layan gambar2 ...ajer ... sebelum raya nie


Sabtu lepas ofis saya buat berbuka puasa di hotel ... 
seronok anak2 dapat berbuka puasa kat luar ... lagi2 abg tuah ...
komain makan x pandang kiri kanan ...


Bersama anak dara mummy ... yg dh pandai nak melawa bila keluar rumah ...
habis dah melaram dengan tudung raya ... siap pkai lipstik bagai ...



Ahad pulak saya masak nasik ayam ... meletop!!! +cucur udang ..
sekali makan jerk semua nie ... biar betul korang anak2 ...


Isnin lepas ... mummy sampai lewat kerumah ...
akibat jalan yg x normal  ...huuuhh stress dibuatnya ...
setengah jam nak buka baru sampai umah ... dh pesan awal2 kat en suami masak nasik dulu ...
maka nie jerla yg sempat mummy hidangkan  ...nasik goreng ikan masin+telur mata+saladtimun ...
terkulat2 en suami makan ... haahahhaa ... lepas buka ajak kuar cari makan lain ... hadoiiila ...




Baru dua jenis kuih dapat buat .... kononnya biskut famous amos  dan cornflakes maadu ... ingatkan nak buat sejenis lagi malam nie ..
x thula sempat ker tak ...

okeyla korang ... mood kerja kelaut dh nie .... mood raya raya raya ...


Thanks for reading this entry :)


Ikhlas 
Mummyaza



No comments: