Wednesday, January 20, 2016

.:: Water Purifier Coway yg memudahkan ::.



Assalamualaikum

Hari nak share tentang water purifier ...
Saya tahu dah ramai org luar sana guna water purifier nie ...
saya jer yg baru2 nak guna ... hehehe

Bulan nie dah masuk 5 bulan guna water purifier coway nie ...
Alhamdulillah ... mmg amat memudahkan kerja2 saya di dapur ...
saya x perlu menjerang air , simpan air dlm peti ais nak air masak sejuk 
anak2 mmg hantu minuman sejuk ....

Bulan kelima guna ... puas hati ...
dah 2 kali staff diorg dtg service ... so far ok.


nie gambar 2 minggu lepas ...
diorg dtg service buat kali kedua ..


bila di bedah siasat hehehe
dia keluarkan air2 dlm tu ....
bersihkan penapis2 yg penuh kotoran ...


Sebab apa saya suka water purifier model baru nie ...
sbb dier ada 4 jenis air ...
mmg sangat2 mudah ... berbanding model lama ...

Bhg air panas pon ade lock button...
keselamatan utk anak2


Staff Coway nie Zai namanyer ...
peramah n lemah lembut aja cakap hehehe
dier duk area2 rumah saya nie ... dekat ajer ...
so pagi2 dier akan terjah rumah saya dulu ....
x lama pon ... dalam 20 minit aja ... utk minor service ...

Bila rumah dah ada coway nie ...
anak2 mmg amik air sendiri ... anak2 saya mmg kuat minum air ...



Lagi2 budak kecik nie  ... mmg seronok la ...

'Tak per abid dh pandai ... abid buat sendiri'


cahantik aja bila letak atas table top kat dapur ...
huhuhu .. itu yg penting ...
naik seri dapur ku .....

Okeyla korang ... klu nak tahu lebih lanjut ttg produk nie 
leh la KLIK sini ....

Klu korang nak dapatkan satu utk rumah korang ....
yg duk area2 selayang or gombak
leh la calling2 person incharge di bawah :-

Ms Zai
014-3278581
atau
017-3976199
(sorry x ingat nama person incharge nie)


Thanks For Reading this entry :)


Ikhlas,
Mummyaza




No comments: