Tuesday, November 15, 2016

.:: Al Fatihah ::.




Assalamualaikum

Alhamdulillah masih diberi peluang , menikmati hari2 yang indah

Semoga hari ini lebih baik dari semalam ,


Ahad lepas, 13/11/2016 keluarga kami menerima berita sedih ...

Biras saya, iaitu isteri kepada abg ipar saya yg sulong telah kembali ke rahmatullah ..

Mmg x sangka sangat, sebelum ni arwah sihat jer ... Sudah di takdirkan , arwah demam seminggu dan terus pergi .....

Last jumpa Kak Chah awal October lepas ...Kami sama2 balik kg jenguk mak ...Masa balik kg , banyak sangat saya baked kek , Nk katakan semua kek yg saya jual , bwk balik kg ,  X thu la knp sy rajin sgt malam tue, Ingat ramaila kakak2 & adik2 balik,Alih2 keluarga kak chah je balik .... mmg rezeki diorgla bwk balik kek2 saya ... rupanya mmg itula kali terakhir kak chah dpt merasa kek2 saya ...terbayang-bayang lagi ...muka excited dier tgok kek2 sy ... siap dier susun2 dlm tupperware utk bekalkan anak2 ke asrama .... siap dihantar kerumah jiran2 mak lagi ... rasa dihargai  ... hilang penat berbaking ... berjaga malam Lepas nie, dh tiada lagi nak merasa masakan kampung kak chah ...  lauk 'jangan lombok' 'pecal'... masakan org jawa  ... tiada lagi dgr celoteh  ketua chef di dapor mak , x der lagi dh org nak singgah umah saya ... sambil masakkan lauk2 yg sedap2 , bawak pisang bertandan2 ... :(

Semoga Allayarhamah  Kak Chah di tempatkan di kalangan para solihin ... Alfatihah 



kenangan raya lepas ... semoga  abg iq dan anak2 tabah dan kuat semangat



Thanks for reading this entry 

Ikhlas,
Mummyaza

No comments: