Thursday, March 29, 2012

.:: Aktiviti hujung minggu lepas ::.



Assalamualaikum ..  malam2 baru sempat menghapdet belog kesayangan .. walopon mata dhh ngantuk .. try jugak menghapdet nie ..nampak sangat saya busy kan?? .. minggu nie mmg saya bz .. stress ..  sakit hati .. mcm2 la ..  mcm nak jadikan blog nie tempat meluahkan perasaan yg ader  .. sbb saya x der kawan yg betul2 boleh mendengar .. hurmmm .. masalah kat opis ni .. mmg x abes2 .. sy dh naik bowink .. dgn perangai2 diorg .. arrrggghh kalu ikutkan hati .. !!!!!!

HAHA .. marah nampak mummyaza .. owh .. mmg sy begitu sterss di opis ..  kengkadang biler stress ..  siap masuk bilik air nanges .. pastu solat .. LEGA n TENANG .. luaran jer nampak cool .. tp dalam sapa yg tahu  kan?? ..  huhhhh .. SABAR ada batasnyer .. 

TAPI .........biler di rumah ... saya rase lebih  tenang .. seronok ..bila melihat wajah2 penyejuk hati saya .. ye!! .. sapa2 yg sudah menjadi ibu .. pasti tahu .. pasti mengerti .. pasti dapat rasa apa yg saya rasa .. 

Hari minggu waktu yg paling best bagi saya .. yer rase setiap saat di hari minggu saat berharga .. masa diisi sepenuhnyer bersama keluarga .. melakukan aktiviti yg boleh mengembirakan si kecil ini .. Yer .. si kecil yg hari2 bertanyakan mummy .. "bila mahu cuti nie" .. HAHA .. anak2ku .. mummy tahu perasaan kamoo .. rutin harian kamoo yg hari2 sama .. :)


Si abang dgn si adek .. bila mood baik beginilah mereka .. saling berpelukkan .. berpipingan tangan soooooo sweettt ... TAPIIIIII ..  cuma sekejap jer yerr .. biaser la time kecik nie .. x mengerti apa2 .. asyik gaduuh jer .. klu x der mereka sunyila rumah saya ..


Inila h aktiviti hujung minggu lepas kami .. Warming up dulu .. sebelum berjogging .. HAHA .. sebenarnye tujuan mereka kesini bukan mahu joging  TAPI ...


Yerr nie la .. yg mereka suka .. saya ikutkan ajer .. walopon time ni kul 10pg .. uhuk .. pagi2 dh makan eskrim .. hohohoh


 My encik suami suami bejogging .. baru baik sakit  ... kene excercise ..huhuhuh

 Wajah gembira ibu dan anak2 .. HAHAHA ..self shoot .. balik beriadah ..baru pegi breakfast !!

Selkaran dhh pukul 10.30mlm.. walopon maseh awal saya dhh mengantuk .. Selamat malam reader2 semua .. Semoga hari esok .. lebih baik dari semalam .. INSYALLAH ..

daaaaa ..!!

No comments: