Thursday, March 15, 2012

.:: Dadih & mcm2 citer ::.


Salam semua ... Alhadulillah settled semua semalam .. hurmmm .. kalu ader rezeki aderla .. kalu x ..  disinila saya selamanyer .. hehehe .. semalam en suami .. buah hati saya anta .. tenkiuuu .. sbb slalu memberi dorongan kpd wifemu ini ... sgt syg kamoo .. hehehe

Hari nie mood sy agak okeyyy  dtg opis .. walaupon lambat 15 minit .. hehe .. sbb hari en suami syg saya yg anta .. biasernyer sya drive sendiri kan ..  Bukan apa .. klu bwk kereta g opis nie .. buat sakit jiwa raga jer .. nak mendapat parking mmg ler susah benorrr ....

Pagi2 td pon mood anak2 saya okeyyy .. adek madina bangun2 tdor .. terus tanyer .. cuti x mummy ari nie ... hehehe ciannn dier ... tp saya ader masalah siket ngan nersery diorang nie .. nanti la saya citer panjang yerrkk .. biler masalah melibatkan anak nie .. sy pening siket ler .. klu mahu yg terbaik utk anak2 .. perlulah berkorban siket .. hurrmmm .. 

Okey habes citerrr  ..hehehe .. last skali.. saya nak share ngan korang .. heheehe .. cam  gempak jer kan ... padahal buat dadih instant jer pon .. kekekek

Saya buat dadih nie banyak .. siap beli cooler box yg besar utk kenduri kat umah mertua saya last week .. sebetulnyer kenduri tu kami buat skali utk kenduri akikah tuah jugak ... so sy sponnsor dadih .. utk dessert .. hehheheh .. siap buat 3 pack dadih instant lagi .. dpt la dlm 100+++ cup .. perisa jagung , durian n cokelat .. hehehe .. sampai kg .. mak mertua request sy buat jelly kelapa pulak .. kebetulan abg ipar saya bawak banyak buah kelapa muda dr kg Perak nun haaaaaaa ... Semua cakap sedaapp ... hehehe .. tp gambar  x snap pon .. maklumla kat kg .. nak amek gmabar makan cam segan jerk .. hehehe



Nie haaa .. dadih  cokelat .. :)


dadih jagung n dughiannn .. nyumm

okey abes citer ... mahu lunchh sudahhh .. hari nie bos saya belanja mcd kat opis  .. hehehe .. timer kaciihh boss!!

daaa ...!!!

2 comments:

PERSIAPAN PENGANTIN BUDGET said...

sedapnya dadih.... fav jugak, nak2 yg jagung... ;)
btw, jemput singgah ke blog amy ya, boleh bc tips berumahtangga.
http://pengantinbudget2.blogspot.com/

amy pb2

Mummyaza said...

thaks amy.. sudi singgah cnie .. nnt aza jenguk blog amy pulak :)