Friday, February 6, 2015

.:: Tertukar kasut ::.



Assalamualaikum ... 

Al kisah minggu lepas sebelum cuti panjang ... 4 hari tue ..
Kisahnyer tertukar kasut sekolah ...

Nak di jadikan citer ader 3 org kasut yg sama kat sekolah madina ...
huhuhu ...

Tak tahula silap sapa dulu ... tp saya rasa madina nie ... yg tersilap amik kasut kwn ...
peel dier ni mcm kelam kelibut ala-ala kalut  siket ... hahahha

Walopon mummy dah pesan berpuluh kali ... tgok nama pada kasut sebelum pakai ...
Biaserla kan budak2 ... tgok van sekolah sampai ...
terus sambar mana2 kasut hahaha
saya boleh bayangkan keadaan madina ketika itu .. hehehe :p


Dekat groupp whataps parents ... masa sorg parent nie post kasut anak dier tertukar ...
dalam hati mmg dh agak ... ini mesti berkait ngan madina ...
hehehe ... naluri ibukan ...


Last2 tekaan saya mmg betul hehehe ...
Bila parent tu cakap kat kasut ader nama madina ... hehehe
tergelak sorg2 saya kat opis ... hehe


Parent tu siap post kasut comey madina ...
Sebenarnya ader 3 org kasut yg sama ... tertukar sesama sendiri la ...
annisa pakai kasut madina , madina pulak pakai kasut hazma , dan hazma pulak pakai kasut annisa..
HAHAHA ... pening x ????

Biler balik rumah saya tanya dier ... 

"dekna pakai kasut sapa balik sekolah tadi"

dier jawabbb

"kasut dekna la mummy "

saya pon bgthu ..

xxxx laaa.. dek na tertukar dgn kwn ... mama dier call mummy heheh

dier buat muka terkejut ... terus gi cek kasut dier  ... terus cakap

aaaahhh la mummy .. x der nama... nanti kiter tukar la ...

hahaha


Lama x tepek gambar budak sorg nie ....
Sejak sekolah 6 tahun nie ... banyak sangat sikap cuai dier ...
seminggu sekolah anak tudung hilang ... bila tanya boleh jawab "entahla .."
Sebulan sekolah ... 2 pasang stokin dier hilang ....
yg saya paling gerammmm ... bekal TUPPERWARE bento set baru sy beli hilanggg !!!
huwaaaa!! nak nanges rase .... marah pon ... dier buat x tahu jer ...
Sekarang bawakla bekal yg biaser tu ...TIPUWARE jerrr ... huhuhu

Ok la korang ... panjang pulak berleter pasal anak dara sorang nie .... :)

Thanks for reading this entry ... :)

Ikhlas,
Mummyaza




No comments: