Wednesday, February 18, 2015

.:: Cuti Panjang & Projek Membaking ::.



Assalamualaikum

Hai readers, rasenyer ramai yg dh bercuti hari nie huhuhu ... 
Anak2 dh start cuti sekolah hari nie ... Muka excited sorg2 hari nie  ...
Dekna x yah kejut dh bangun sendiri ... x seperti  biase terpaksa didukung ke bilik air ..
bertuah betul bidak sorang nie tau ...

Hari nie x berbento diorg ... huhuhu
Sebelum gi nersery tadi .. dh belanja nasik lemak sorang sebungkus ...
adek abid pulak dgn donutnyer ...
Muka hapy sorg2 ... dtg nersery bawak bekalan .. hahahha

Korang cuti panjang gi mana???
Cuti CNY tahun nie ... saya balik kg Jerantut ... kg en suami ...
ader kenduri siket ... berkumpul ramai2 ... waaah seronok!!!
paling suka balik kg jerantut ... sbb ader ikan patin itu adalah my feveretoo!!!
klu balik johor myibu asam pedas .. owwwhh tetibe terliurr ... 
 ok2 next month kiter balik jb .. :)


Nak citer projek baking saya malam tadi ...
Bila anak2 semua dah tidur ... mulala projek membaking saya ...
Almaklumlah saya x professional lagikkk ... hehehe ... nak membaking kene sorg2 duk dapor ...
tiada gangguan ... baru apa yg dibuat menjadikk  hahahah

Malam tdur kul 2pg ... menyiapkan Congo bar & brownies ..
Untuk kenduri kat kampung nanti ... hahaha
Malam nie nak buat lagi 2 congobar & brownies ...
nak buat kek jugak!!!
bersemangat sungguh mummy ....hehehe

Nantila saya share projek bakin saya .. & saya sharekan resepi jugak yer ... :)


Pagi tadi ... terjumpa kuih nie  ... excited nampak kuih ni okey ...
terus beli 5 bijik ... 0.50  sebijik ,,,mahal benorr ...
Nie kuih feveret saya .. kuih GETAS namanyer ... klu sapa2 org johor tahula yer ..
dulu masa kecik2 ibu saya selalu buat utk minum petang ..

huuuhh tetibe teringat moment masa kecik2 dulu ...!!
kalaula dapat diundurkan masa ... !!

TQ readers2 yg sudi singgah sini ... Happy Holiday semua ..!!

Ikhlas,
Mummyaza


No comments: