Tuesday, March 17, 2015

.:: Cuti Weekend ::.



Assalamualaikum ...

Semalam saya cuti ... cuti sajer2 ... walopon x pegi mana2 ... hanya menyelesaikan pendaftaran darjah satu tahun depan untuk Madina ... SELESAI!!

Selalunyer cuti weekend .... kalau hari sabtu en suami kerja ... mood  malas datang ..
okey!! dah nama hari minggu ... dapor kene cuti hehehe ...
Dah masuk 3 kali saya bawak 3 org budak bertuah nie pi makan2 ... tanpa di temani en suami hhihi
praktis tempat dekat2 dulu hihihi ... ok !! diorg behave kalau daddynyer tiada disisi
senang mahu controll ...


Port makan palin selamat dan selesa .. hihi 
KFC kat selayang tu jerla ... x jauh mana la dari rumah ...
Tu jerla yg mummy berani bwk diorg .. klu sorg2 drive ... hehehe
kire ok la kan anak2 .. asal kamu gembira .. hehehe


Suka makan sini pagi2 ... sebab x der org ... duduk port atas ..
korang nak berlari ker .. menjerit ker ... ikutla ... x der nak menganggu org ..
mamy pon boleh makan dgn tenang ..


Set breakfast yg saya order ... Satu set nie RM20 x termasuk coffee saya tue yer ...
coffee tu add on RM3.50 ..


beria dier makan ... x nak bg kak n abang ... hehehe



Lepas makan ... balik rumah ... mamy nak masak lunch untuk daddy pulak
Menu wajib hari minggu #ASAMPEDASUNTUKDIA ... hehehe
en suami balik kejer makan bertambah-tambah ...

Okla korang ... Happy Lunch!!

p/s: Hari nie saya  bawak bekal nasi goreng meletop .... baru nak makan ... !!!!

Thanks for reading this entry 

Ikhlas
Mummyaza



No comments: